השר כץ לא אוהב ביקורת – ומתנגח בעמותת 'אור ירוק'

שר התחבורה ישראל כץ לא ממש אהב את הביקורת על היעדרותו מהכנס שמקיימת עמותת 'אור ירוק' במטרה להביא לירידה בקטל בדרכים. " גוף פוליטי שכל תפקידו לנגח את הממשלה"

השר ישראל כץ. צילום: אלכס קולומויסקי | פלאש 90

"אהוב את הביקורת, כי היא תעמידך על הגובה האמיתי", כתב האדמו"ר הרש"ב מליובאוויטש זצוקלל"ה – אבל הפתגם הזה כנראה לא הגיע לאוזניי שר התחבורה.

יושב-ראש עמותת 'אור ירוק', אבי נאור מתח הבוקר ביקורת על שר התחבורה ישראל כץ, שסירב להגיע לכנס שמקיימת העמותה – כחלק ממאבקה בקטל בדרכים. הגעתו של כץ הייתה, לכאורה, מתבקשת מתוקף תפקידו.

בהודעה חריגה יחסית שפרסם משרד התחבורה בשם השר כץ נאמר כי "'אור ירוק' הפך לגוף פוליטי לכל דבר שכל תפקידו לנגח את הממשלה ואת משרד התחבורה בפרט. שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, הודיע כי לא ישתתף בכנס 'אור ירוק' ובמקום זאת ייקח חלק בכנס 'כלכליסט' לקידום ופיתוח הגליל.

השר כץ הודיע כי אין בכוונתו לקיים בעתיד כל קשר עם ארגון 'אור ירוק', בשל העובדה שהעמותה הפכה לגוף פוליטי לכל דבר שכל תפקידה לנגח את הממשלה ואת משרד התחבורה בפרט, תוך שימוש בנתונים שקריים והתעלמות מוחלטת מהעובדות, זאת, תוך שיתוף פעולה עם גורמים עסקיים בעלי עניין.

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ימשיך לפעול ישירות ובאמצעות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לקידום הבטיחות, במאבק בתאונות הדרכים".

כתיבת תגובה