ועדת השרים תדון במתווה הפיצויים | אישור סופי: בשבוע הבא

הערב תתכנס ועדת השרים לחקיקה כדי לדון במתווה הפיצויים שהציג שר האוצר לאחר הידרבות עם ראשי המשק ואושר בוועדת הכספים בהליך ראשוני | האישור הסופי יגיע לכנסת אחרי דיונים נוספים רק בתחילת השבוע הבא | המשמעות: הליך מזורז והתחלת הזרמת הכסף לאזרחים כבר בחודש הנוכחי

השר סמוטריץ', משה גפני וראשי ארגוני העסקים והעצמאים בפגישת הסיכום למתווה הפיצוי | באדיבות המצלם

בהליך זריז: מתווה הפיצויים בדרך לאישור הכנסת.

בהמשך להסכמות שהתקבלו על מתווה הפיצויים, תתכנס הערב בשעה 19:00 ועדת השרים לחקיקה לאישור מתווה הפיצויים לעסקים, ומחר, יום חמישי, תכונס ועדת הכנסת למתן פטור מחובת הנחה לחוק שיועלה מיד לאחר מכן בכינוס מליאה מיוחד לצורך אישור מתווה הפיצויים בקריאה ראשונה.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אנחנו עושים את כלל המאמצים לקצר הליכים ולעבוד במהירות האפשרית למען כלל אזרחי ישראל. השאיפה שלי היא שכבר בשבוע הבא נסיים את חקיקת המתווה בכנסת, על מנת להעניק מעטפת כלכלית שתייצר וודאות לבעלי העסקים ולמשק הישראלי כולו, אני מודה ליו״ר הכנסת אמיר אוחנה, לשר המשפטים יריב לוין וליו״ר הקואליציה אופיר כץ על ההירתמות והקידום המיידי".

בשבוע הבא תדון במתווה ועדת הכספים ותאשר אותו לקריאה שנייה ושלישית, וסביר מאוד שהכנסת תצביע על אישור המתווה כבר בשבוע הבא. המשמעות היא שכבר בחודש נובמבר יתחילו כספי הפיצויים לזרום אל חשבונות הבנק של העסקים ושל האזרחים שנפגעו.

תגובה אחת ל: "ועדת השרים תדון במתווה הפיצויים | אישור סופי: בשבוע הבא"

  1. אין שום הזכרה להורים ששמורים על ילדים פחות מגיל 14 בושה

כתיבת תגובה