'זום' חצתה את ה-3 מיליון מנויים בשיחות מוצפנות מקצה לקצה

שירות הטלפוניה בענן Zoom Phone הזמינה כתוסף לפלטפורמת זום הקיימת ומספקת שיחות מאובטחות ובאיכות קול HD כפתרון חלופי ל-PBX (הטלפוניה המסורתית)- חצה את רף 3 מיליון המנויים וזוכה כעת גם להצפנה מקצה לקצה – E2EE | עם מספר חיוג ישיר, מרכזיות טלפונית וחבילות תקשורת, זום ממשיכה את המהפכה שלה, הפעם מתוך המשרד

מרכזיית זום פון החדשה | צילום: זום

אחרי שהפכה שם נרדף לאי הצורך במשרדים כדי להגיע למקום העבודה, ולפלטפורמת הפגישות הבלתי מעורערת עם שלל פיצ'רים וחידושים המקלים על הפגישות בחדר הישיבות – שירות הטלפוניה בענן Zoom Phone  של 'זום', עושה למשרדים את השינוי במרכזיות הטלפוניות.

השירות, כך דיווחה זום, חצה את רף שלשת מיליון המנויים, וזוכה כעת גם להצפנה מקצה לקצה – E2EE.

מאז השקת Zoom Phone  ב- 2019 כפתרון טלפוניה עסקי בענן מכרה זום ברחבי העולם מעל 3 מיליון מנויים לשירות. השירות שמוצע לעסקים ולארגונים בעשרות מדינות כיום (כולל בישראל) הוא מערכת טלפוניה מבוססת ענן, הזמינה כתוסף לפלטפורמת זום הקיימת ומספקת שיחות מאובטחות ובאיכות קול HD כפתרון חלופי ל-PBX (הטלפוניה המסורתית).  כעת הודיעה החברה כי החלה לשלב תכונות מפתח להגנה ואבטחה על שיחות ה- Zoom Phone דוגמת בקרת ניתוב נתונים, התראות פרטיות בתוך המוצר וכאמור, הצפנה מקצה לקצה (E2EE).

הכיסוי הגלובלי של Zoom Phone הורחב באחרונה ל-47 מדינות וטריטוריות, כשתוכנית הבסיס מאפשרת לחברות עם סניפים במספר מדינות לעבור לתוכנית אחת בתעריף אחד שמאפשר שיחות בעשרות מדינות, כמו גם מספר חיוג ישיר (DID) לכל רישיון שימוש. הפלטפורמה תומכת בשיחות יוצאות ונכנסות דרך קישוריות רשת טלפון ממותג ציבורי מקומי (PSTN), כך שארגונים יכולים להחליף את המרכזייה הקיימת שלהם ולרכז את כל דרישות התקשורת העסקית באותו המקום, עם מערכת ניטור שמאפשרת פיקוח בכל עת על איכות השיחות. ניתן להוסיף גם חבילת תקשורת בינלאומית לא מוגבלת כאשר יש צורך לשיחות בין מדינות.

הצפנת קצה לקצה ניתנת מעתה לביצוע במהלך ביצוע שיחות Zoom Phone – אחד על אחד.

מרכזיית זום פון החדשה | צילום: זום

 

 

במהלך השיחה, ניתן לבחור אפשרות להעלות את הפגישה לשיחת טלפון מוצפנת מקצה לקצה. השדרוג לוקח שנייה ועוזר להוסיף שכבה נוספת של פרטיות לשיחות הטלפון המתרחשות באמצעות זום. כאשר היא מופעלת, E2EE מספקת שיחה מוצפנת באמצעות מפתחות הצפנה המוכרים רק למכשירים של המתקשר והמקבל. בנוסף, למשתמשים תהיה אפשרות לאמת סטטוס E2EE על ידי מתן קוד אבטחה ייחודי זה לזה.

כתיבת תגובה