זעזוע בענף הביטוח: יו"ר ומנכ"ל חברת מגדל פורשים

יו״ר מגדל יוחנן דנינו הודיע כי הו מסיים את תפקידו לאחר שנתיים, גם המנכ"ל ובנו של בעל השליטה, עופר אליהו הודיע על פרישה – מגדל היא חברת הביטוח השנייה בגודלה בישראל

שלמה אליהו'. צילום: יוסי זינדל | פלאש 90

ענקית הביטוח מגדל הודיעה היום לבורסה כי עופר אליהו, בנו של בעל השליטה בחברה שלמה אליהו, עומד לפרוש מתפקידו כמנכ"ל החברה ולעבור לעסקים פרטיים. אליהו הבן לא הבהיר אם עסקים אלו יהיו בתחום הביטוח או בתחומים אחרים כמו הייטק ונדל"ן בהם החל לעסוק לאחרונה. עופר עובד שנים רבות במגדל, ומכהן כמנכ"ל מגדל זה קרוב לארבע שנים.

הערכות אומרות כי המיועדת להחליפו היא מיכל עבאדי-בויאגנ'ו, שהייתה עד לפני מספר חודשים החשבת הכללית במשרד האוצר, אך ייתכן שחוק הצינון חל עליה ואזי היא תוכל לכהן בתפקיד רק מינואר 2018.

בנוסף, פורש מתפקידו יו"ר מגדל יוחנן דנינו מפכ"ל המשטרה לשעבר שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות. אולם מועד הפרישה טרם נקבע. גם דנינו מסביר כי הוא מבקש לפרוש לפעילות ועסקים אחרים, ולא פירט.כרגע לא נמסר מי יחליף את דנינו בתפקידו

לפי הערכות, הבעלים שלמה אליהו מעוניין לחזור לתפקיד היו"ר, תפקיד בו כיהן בעבר. התפטרותו של אליהו האב מתפקידו כיו"ר אירעה לאחר שהמפקחת על הביטוח דורית סלינגר קבעה שאין לאפשר לאב ובן להיות כפופים זה לזה, ועופר אליהו  שישמש כמנכ"ל כפוף היה לאביו היו"ר. וכלן מעריכים כי עם עזיבת הבן עופר, יכול האב שלמה לחזור לתפקיד הבכיר.

כתיבת תגובה