חברת הסייבר שכרה בניין בעשרות מיליונים לחמש שנים

חברת הסייבר Perimeter 81 תשכור מאמפא נדל"ן את בניין התנועה הקיבוצית בתל אביב בעשרות מיליוני שקלים ל-5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות | החברה, שצפויה להגדיל את מספר עובדיה פי 3 עד סוף 2023, תאייש את כל קומות הבניין בשטח כ-5,000 מ"ר | אמפא תשקיע מעל ל-20 מיליון ש'"ח בעיצוב המשרדים

בניין התנועה הקיבוצית בתל אביב | צילום: באדיבות הצלם מיכאל יעקובסון

חברת הסייבר Perimeter 81 תשכור מאמפא נדל"ן את בניין התנועה הקיבוצית, ברח' ליאונרדו דה וינצ'י בתל אביב. החברה צפויה לאכלס את הבניין, בשטח 5,000 מ"ר, באוגוסט 2022.

העסקה כוללת שכירות של כל הבניין לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספת בעשרות מיליוני שקלים. את השיפוץ והעיצוב, מובילה אדריכלית הפנים ורד גינדי, המתמחה בשימור מבנים היסטוריים.

Perimeter 81, השוכרת כיום כ-1,110 מ"ר במגדלי חג'ג' בתל אביב, מעסיקה כ-200 עובדים, רובם בישראל. מספר העובדים בחברה צפוי לגדול פי 3 עד סוף 2023. המשרדים החדשים יאפשרו לחברה להיערך לצמיחתה המהירה תוך שמירה על חווית עובד ומתקדמת וכן יאפשרו לייצר אקו סיסטם לקהילת הסייבר בישראל באמצעות הרצאות, מיט אפים ואירועים.

בית הקיבוץ הארצי בתל אביב תוכנן על ידי האדריכל שמואל מסטצ'קין שהיה מבכירי האדריכלים שפעלו בישראל. בבניין תשע קומות, בנוסף לקומת מרתף. הבניין, שנחנך בשנת 1969, מהווה מוקד אומנות בזכות יצירות המשולבות בו כחלק בלתי נפרד מהאדריכלות וכוללות פסלים וציורים רבים. העיצוב החדש ישלב בין הסגנון ההיסטורי לבין עיצוב מודרני תוך שמירת צביון הבניין. במשרדים החדשים ייהנו עובדי החברה מחללי יצירה והעשרה, קפיטריה, אודיטורים וסטודיו. עיצוב המשרדים החדשים ישים דגש על עבודת צוות וחיבור בין העובדים והמחלקות, כאשר המטרה היא לעודד את היצירתיות, החדשנות ותחושת המשפחתיות.

בחודש אוגוסט האחרון נחתם הסכם בין אמפא נדל"ן ובין התנועה הקיבוצית ולפיו החברה תשכור את הבניין לתקופה של 25 שנים, ובכלל זה אופציה לרכישת הבניין במהלך הסכם השכירות.  אמפא נדל"ן תשפץ את הבניין ותתאים אותו לצרכים של Perimeter81, תוך שהיא תשמור על הערכים היחודיים, המורשת ויצירות האומנות שבבניין. .

שגיא גידלי, מייסד שותף ו-CPO Perimeter 81: "בניין התנועה הקיבוצית הוא אחד הפרויקטים המיוחדים ביותר שראינו, וממשיך לעורר עניין רב עד היום. הבניין, שנחשב כפורץ דרך ובאותם ימים, משקף את היזמות והחדשנות של החברה, לצד הצורך בסביבה יצירתית. הבניין החדש ייתן מענה לצמיחה המתמדת שהחברה חווה הן בהיקף הפעילות העסקית והן בהיקף גיוס העובדים. שכירות בניין התנועה הקיבוצית היא נקודת ציון מרגשת עבורנו כחברה – מדירה קטנה בבניין אקלקטי אל מגדלים מודרניים וכעת, בניין עצמאי בסגנון ברוטליסטי שמציב את היצירתיות במרכז".

זוהר לוי, מנכ"ל אמפא נדל"ן: "אנו שמחים על כך שזכינו לקבל, לשפץ ולשדרג את הבניין הייחודי הנמצא במיקום מרכזי בת"א. מלכתחילה היה לנו חשוב ששוכר אחד יכנס לבניין ואנו שמחים שחברת  Perimeter81 מהחברות הצומחות והמתפתחות תוכל ליהנות ממנו"

כתיבת תגובה