חברת התעופה של ניר צוק 'אייר חיפה' ממריאה | זה המסלול

חברת תעופה ישראלית חדשה בישראל לראשונה מזה עשרות שנים | שרת התחבורה חתמה על הוצאת רישיון מסחרי לחברת "אייר חיפה", שתפעיל טיסות מחיפה לאירופה, לאילת וליעדים קרובים נוספים באגן הים התיכון | ומי הם הבכירים מענף התעופה שעומדים מאחורי החברה?

נמל התעופה חיפה | צילום: רשות שדות התעופה

בשורה לתושבי הצפון ולכלל תושבי הארץ. חברת תעופה ישראלי ראשונה לאחר עשרות שנים. חברת התעופה המסחרית של היזם ניר צוק, תחל כבר בקיץ של השנה הבאה בהפעלת טיסות מסחריות ליוון, טורקיה ועוד, לאחר ששרת התחבורה מירי רגב חתמה אמש על הוצאת רישיון מסחרי לחברה.

החברה, שנושאת כרגע את השם 'אייר חיפה', עומדת בתהליך מתקדם של רישוי מבצעי, ובחודש אפריל תחל בבדיקות ניסוי. לפי הצפי, זו תחל בהפעלת טיסות מסחריות משדה התעופה בחיפה כבר בקיץ הקרוב, 2024, ליעדים קרובים באירופה ובאגן הים התיכון, וליעדים קרובים עוד יותר כמו אילת.

לפי פרסום באתר פספורטניוז בין מייסדיה של החברה נמנים היזם ומייסד של חברת הסייבר 'פאלו אלטו נטוורקס', ניר צוק; מנכ"ל שטראוס, שי באב"ד; מנכ"ל אל על לשעבר, גונן אוסישקין; סמנכ"ל קשרים תעופתיים לשעבר באל על, מיקי שטרסבורגר; מנכ"ל צים לשעבר, רפי דניאלי ונוספים.

לפי הדיווח המשקיע המרכזי הוא ניר צוק, כאשר החברה תעבוד במודל לואו קוסט, רזה מבחינת היקף עובדים חיצוניים על בסיס מיקור חוץ וחכירת מטוסים. כך גם לגבי טייסים, דיילים, שירותי קרקע וכיוצ"ב. ב'אייר חיפה' סבורים, כך דווח, כי זו הנוסחה להצלחה – עם תקציב הוצאות קטן.

 

 

 

3 תגובות ל: "חברת התעופה של ניר צוק 'אייר חיפה' ממריאה | זה המסלול"

  1. לעניות דעתי החברה לא תחזיק מעמד, המחירים יהיו גבוהים מאוד כיון שהמטוסים יאלצו לקחת מספר מועט של נוסעים במיוחד בקיץ ( מסלול קצר) אלא אם כן החברה מכוונת לנוסעים שהפרוטה מצויה בכיסם…
    בכל אופן מאחל להם הצלחה בכל ליבי.

  2. לא אטוס בחברה כזאת שהכל מיקור חוץ.

  3. סוף סוף

כתיבת תגובה