חברת כרטיסי האשראי עוברת ל-BBC בצפון ב"ב

ישראכרט עוברת דירה: תשכור מקבוצות תדהר וכלל ביטוח ופיננסים את Studio Tower, מגדל משרדים בן 19,000 מ״ר במתחם ה-BBC בבני ברק • המעבר צפוי להתבצע כבר במחצית השנייה של 2021 • הקבוצות סיכמו על תקופת שכירות של 10 שנים עם אופציה להארכה ב-10 שנים נוספות • את הקרקע רכשה תדהר בשנת 2015 ובשנת 2019 רכשה כלל ביטוח ופיננסים מתדהר 50% מהפרויקט בעלות של כ-120 מיליון ₪

מתחם ה-BBC | צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

ישראכרט במו"מ מתקדם לחתימת הסכם למעבר מטה הקבוצה למרכז העסקים המתחדש בבני ברק, למתחם בבעלות קבוצת תדהר וכלל ביטוח ופיננסים.

ישראכרט תשכור מקבוצת תדהר וכלל ביטוח את Studio Tower, מגדל משרדים בן 19,000 מ״ר (לעומת כ- 22,000 מ"ר כיום) במתחם ה-BBC בבני ברק ותעתיק אליו מתל אביב את משכנה כבר במחצית השנייה של 2021. הקבוצות סיכמו על תקופת שכירות של 10 שנים עם אופציה להארכה בעוד 10 שנים נוספות.

כחלק מהשינויים שעוברת ישראכרט מאז ההיפרדות מבנק הפועלים והפיכתה לחברה ציבורית נסחרת, החליטה הנהלת ישראכרט אחרי למעלה מ 20 שנים בבית ישראכרט ובמספר בניינים סמוכים ברחוב המסגר במרכז ת"א, לעבור למתחם מרווח שיאפשר לכלל עובדי הקבוצה לעבוד בבניין אחד בצורה יעילה עם תשתיות וסביבת עבודה מתקדמת.

המעבר משתלב בתכנית ההתייעלות של ישראכרט ויסייע להקטנת ההוצאות ושיפור האפקטיביות התפעולית של הקבוצה.

חברת תדהר גמר תבצע את עבודות ההתאמה אשר יתוכננו ע"י האדריכלית והמעצבת ורד גינדי. מדובר במתחם של כ- 19 אלף מטר עם תשתיות טכנולוגיות חדשניות, בעל תקן לבנייה ירוקה ונגישות תחבורתית גבוהה (תחנת רכבת קרובה, הקו האדום, אוטובוסים וחניונים צמודים).

ד"ר רון וקסלר, מנכ״ל קבוצת ישראכרט: "אנחנו שמחים על אבן דרך נוספת ביציאתה לדרך עצמאית של הקבוצה ואחרי שנים רבות במרכז ת"א במספר בניינים, הצרכים שלנו השתנו ואנו רוצים לייצר לעובדינו תשתית עבודה חדשנית שמתאימה לשינויים שעוברים על העולם הפיננסי ועלינו, כחלק מההתפתחות המואצת שלנו מחברת כרטיסי האשראי הגדולה והמובילה בישראל, לפלטפורמה פיננסית מתקדמת. חשוב לנו שהעובדים שלנו יוכלו להמשיך ולתת שירות מעולה ללקוחות בסביבת עבודה מתקדמת טכנולוגית ועל ידי פיתוח תרבות ארגונית שתתמוך בעשייה העסקית וקידום החדשנות".

גיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר: "פרויקט זה מהווה חוליה נוספת וחשובה במימוש האסטרטגיה שלנו לפיתוח מערך הנכסים המניבים של תדהר. אנו שמחים וגאים מאוד על בחירתה של קבוצת ישראכרט ואנו רואים בה הבעת אמון משמעותית מאוד בתדהר, במיוחד בימים אלו. אנו נתחיל מיד בתכנון עבודות הפנים ונאפשר לישראכרט להתחיל לפעול ממשכנה החדש באופן מלא כבר בתחילת הרבעון השלישי בשנת 2021."

יוסי דורי, מנכ"ל כ.נ.ף, מנהל חטיבת ההשקעות של כלל ביטוח ופיננסים: "עסקת Studio Tower היא השקעה בנכס איכותי כחלק מתיק הנדל"ן של קבוצת כלל ביטוח ופיננסים וחלק אינטגראלי מפעילות ההשקעות של הקבוצה, הכולל רכישה וצבירה של נכסים איכותיים המייצרים תשואה מותאמת סיכון. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת ישרכארט. מדובר בעסקת השכרה  עם גוף פיננסי משמעותי ולטווח ארוך. כל אלו תורמים לעסקה מוצלחת עבור תיקי העמיתים והנוסטרו."

כתיבת תגובה