חברת 'שניב' רכשה 51% ממניות חברת 'אופל'

אחרי רכישת 'סאסאטק' שהקפיצה את 'שניב', החברה רוכשת 51% ממניות 'אופל אריזות' תמורת 25.5 מיליון ש"ח • המשמעות הנוספת: השבת תישמר בעוד מפעל ייצור מוביל בישראל • פסח ברנט, מנכ"ל שניב במכתב למנהלי החברה: "העסקה מקדמת את חזון החברה להיות יצרן ומשווק מוביל בתחום מוצרי צריכה בישראל"

לוגו שניב-סאסאטק

בהסכם שותפות שנחתם אמש בין חברת 'שניב תעשיות נייר' לבין 'אופל אריזות בע"מ' ולאחר משא ומתן, תשקיע הראשונה 25.5 מיליון ש"ח בתמורה להקצאת 51% מהון המניות של אופל. 

'שניב תעשיות נייר' פועלת בענף מוצרי הצריכה ומתמחה בייצור מוצרי נייר, ניקיון, טואלטיקה, קוסמטיקה, מוצרים לרכב ולתעשייה.

בין מותגיה הבולטים של שניב ניתן למצוא את טאצ', אחד ממותגי הניקיון הצומחים בישראל. 'ביזנעס' מציין כי זו היא עסקת המשך לרכישת 'סאסאטק' – חברה קיבוצית המתמחה בחומרי ניקיון וטואלטיקה ע"י 'שניב'. רכישה זו, הפכה את 'שניב' ליצרנית חומרי ניקוי ומוצרים נוספים והגדילה משמעותית את השווקים שאליהם היא פונה.

חברת אופל, ממנה רכשה שניב 51% מהמניות בתמורה ל-25.5 מיליון שקלים מעסיקה כ-100 עובדים ועוסקת בייצור, ייבוא, אריזה, שיווק והפצה של תבניות ורדידי אלומיניום לצד מוצרי ניילון, אריזה ונייר שונים.

יצוין, כי במסגרת עסקת השותפות, תרחיב שניב את סל המוצרים והשירותים שלה, תרחיב את מערך המכירות ותיהנה מכניסה מהירה לתחומי פעילות נוספים וחדשים תוך שמירה על ה- DNA של החברה ובכלל זה היותה חברה שומרת שבת.

עם השלמת העסקה, הוציא מנכ"ל שניב, פסח ברנט, מכתב לעובדי ומנהלי החברה, בו כתב, "השלמתה של העסקה מקדמת את חזון החברה להיות יצרן ומשווק מוביל בתחום מוצרי צריכה בישראל. 

"חברת אופל היא יצרן איכותי, ותיק ואמין ומוצריה מגדילים את סל המוצרים שבו החברה פעילה, חברת אופל תמשיך להתנהל עם העובדים והמנהלים הקיימים שעושים עבודתם נאמנה ובהצלחה רבה".

כתיבת תגובה