חדר כספות פרטי- האבטחה לכסף שלך!

מה הם ההבדלים בין חדר כספות פרטי ובין כספות בבנק? כל מה שרציתם לדעת בנושא של בחירת הפתרון הבטוח ביותר עבור הנכסים שלכם – כסף, תכשיטים, אמצעים דיגיטליים, מסמכים חשובים ועוד

כספת פרטית | צילום: רותניום - חדר הכספות המאובטח בישראל

הכסף שחסכתם במשך שנים ארוכות בעבודה קשה, יצירות האמנות בהן השקעתן את מיטב כספיכם, ירושה מדהימה שקבלתם, אוסף תכשיטים שאין כמוהו – כל אלה הם אוצרות שלכם שתרצו לשמור כמובן במקום הבטוח ביותר בעולם.
הבעיה היא שבבית או במשרד קשה לנו מאוד לפקח על הנעשה ולקחת אחריות על שמירת פריטים יקרי ערך. מה עושים? האופציות הרלבנטיות שעומדות לרשותנו הם הפקת הפריטים בכספת בבנק או בחדר כספות פרטי. מתקן מאובטח ייעודי שנועד לשמירה על היקר לנו מכל.

המקום השמור ביותר
חדר כספות פרטי הוא מתחם ייחודי, שמטרתו הבלעדית היא לשמור על הפריטים היקרים שבעליהם בחרו במתחם המאובטח. אומנם בנקים מציעים שירות כספות, אבל הוא שונה מאוד מחדר כספות פרטי. נתחיל מהעניינים הטכניים שעושים הבדל גדול לטובת חדר כספות פרטי.
הכספת בבנק זמינה ללקוחות הכספת אך ורק בשעות הפעילות של הבנק, שהן שעות מוגבלות במיוחד בסופי שבוע ובחגים עת הבנק סגור. חדר כספות פתוח 24/7 כך שניתן להגיע לכספת בכל עת שעולה הצורך מבלי לבדוק מראש אם תתאפשר כניסה – הנגישות מקסימלית. הגישה בבנק, אגב לא רק מוגבלת לשעות פעילות הבנק אלא בהסכם מול הבנק הגישה לכספת היא עד 20 ביקורים בשנה ומעבר לכך, תדרשו לשלם על ביקורים נוספים בעוד בחדר כספות הכניסה היא בכל עת וללא הגבלת זמן או מספר ביקורים.
הבדל נוסף בין שתי האופציות קשור להתחייבות שכרוכה בכספת בבנק, כשהבנקים מאפשרים תשלום על שכירת כספת אך ורק ללקוחות הבנק עצמו ואם תרצו לשכור כספת בבנק מסוים, רוב הסיכויים שתתבקשו לפתוח חשבון באותו בנק.

לחדרי כספות פרטיים בפריסה ארצית של Ruthenium – https://www.ruthenium-safe.com/

אין ספק שהאבטחה היא הנושא החשוב ביותר בכספת ובבנק מדובר באבטחה חמושה המתבצעת אך ורק בשעות פעילות הסניף בעוד בחדר המיועד לכספות אישיות מדובר באבטחה חמושה מסביב לשעון, כך שתוכלו להסיר דאגה מלבכם כי הפריטים שלכם במקום השמור ביותר.

הגישה לכספת עצמה מאובטחת ביותר מהמתחם שנמצא תחת מערך אבטחה מהמתקדמים ביותר ומנוהל תחת נהלי בטיחות בסטנדרטים המחמירים ביותר כולל כניסה לרצפת הכספות בליווי שומר חמוש דרך שימוש במערכת זיהוי פנים אוטומטית הכוללת צילום חזיתי צדי ועליון ומערכת סריקת טביעות אצבע וכרטיס קרבה מיוחד שניתן ללקוח הרשום לפתיחת הדלתות.
כספות עמידות במיוחד מחומרי גלם איכותיים ועמידים שומרות על הפריטים בדרך הטובה ביותר כאשר הן יכולות להגן על הרכוש שלכם במצבי קיצון וכך פוחתים הסיכונים. למשל, כאשר מדובר במערכת מדידת עומסים ורעידות היא מסוגלת לזהות קדיחה או לחץ, דליפה של מים או גז וקצר חשמלי וכמו כן מערכת המתריעה על היתכנות לפריצה. חשוב לבדוק גם האם האוצרות שלכם בידיים הטובות והמהימנות ביותר ולוודא שעובדי החברה עברו פוליגרף כולל מבחני אמינות והינם בעלי תעודות יושר וכולם יוצאי יחידות מובחרות של צה"ל ושחדר הכספות מחובר גם למוקד אבטחה. כיסוי מקסימלי ומכל הבחינות.

בחדר כספות גם פועל טרקלין נעים להמתנה והוא כולל חדרי התבודדות כך שתוכלו ליהנות ממקסימום פרטיות ודיסקרטיות בנוגע לפריטים האישיים ויקרי הערך שלכם. כדאי לבחור חדר כספות קרוב לביתכם או למשרדכם כדי לאפשר גישה נוחה לכספת בכל עת שדרוש לכם ביקור בכספת וכמובן חדר כספות הכולל כספות בגדלים שונים להתאמה אישית לתכולת הכספת שלכם.

כתיבת תגובה