חדש בישראל: סדרה חדשה של ב.מ.וו החל מ-367,500 שקל

ברק כהן, מנהל חטיבת BMW ב'דלק מוטורס', הודיע כי ההשקה תיערך במסגרת אירוע מכירות שיתקיים בשבוע הבא באולמות התצוגה. המכונית החדשה תשווק בגרסאות קופה, קבריולה וגראן-קופה

הב.מ.וו 4 החדשה. צילום: יצרן

'דלק מוטורס' תשיק בשבוע הבא את סידרה 4 החדשה של BMW בישראל. המכונית תשווק בגרסאות קופה, קבריולה וגראן-קופה ודגמי M4 של הקופה והקבריולה. הדגם החדש יוצג לראשונה באולמות התצוגה בתחילת השבוע הבא, במסגרת אירוע מכירות שהחברה מקיימת לדגמי BMW ו-MINI.

סידרה 4 החדשה בעיצוב ספורטיבי ודינאמי, כוללת חידושים בעיצוב הפנימי, שיפור המתלים ואבזור מתקדם. מבחינה חיצונית – בין היתר – הוחלפו פנסי החזית מקסנון לפנסי Bi-LED ופנסי ערפל LED כסטנדרט; יש גם מבחר חישוקי מגנזיום מעודכן ו-2 צבעי חוץ חדשים: כחול וכתום. עיצוב הפנים חדש גם הוא ויש גם גוונים חדשים לריפוד: קוניאק וכחול.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

בנוסף לשינויים הקוסמטיים, בוצעה הקשחת מתלים במרכבי הקופה והגראן-קופה בלבד. ההקשחה משפרת את התנהגות הרכב והרגשת ההיגוי, כל זאת ללא פגיעה בנוחות הנסיעה. הקשחת המתלים רלוונטית למתלים הרגילים, מתלי M-sport ולמתלים האדפטיביים. במכונית גם לוח שעונים רב תכליתי בגודל "8.8 עם תצוגה מתחלפת בהתאם למצב הנהיגה, מערכת שמע HiFi עם תשעה רמקולים ובהספק של 205 וואט.

הגרסה הפשוטה של המכונית תצויד במנוע 2000 סמ"ק ו-184 כוחות סוס, במחיר התחלתי של 367,500 שקלים. הגרסה היקרה ביותר תהיה עם מנוע 3000 סמ"ק, 431 כוחות סוס וכמובן אבזור עשיר. היא תימכר ב-788,500 שקלים.

כתיבת תגובה