חדש במד"א: מתנדבים עם אופנועים בנפח 650 סמ"ק

כוננים חדשים הצטרפו בטקס חגיגי שנערך בעיר אשדוד ■ במהלך הטקס חולקו למתנדבים 3 אופנועים כבדים, דפיברילטורים וציוד רפואי מתקדם נוסף

צילום: מד"א

השבוע נערך בתחנת מד"א באשדוד טקס חגיגי במהלכו נחנכו 3 אופנועים חדשים של מד"א, וחולק ציוד רפואי מקצועי המשמש להצלת חיים ל-15 מתנדבי מד"א שהצטרפו לגדוד כונני התגובה המידית של מד"א.

במהלך הטקס אלי זהר, מנהל מוקד התגובה המידית באגף המבצעים של מד"א, הסביר למתנדבים החדשים על אפליקציית מד"א שדרכה מוזנקים הכוננים באופן אוטומטי בכל רחבי הארץ ועל חשיבותם של האופנועים למערך התגובה המידית של מד"א. הם גם קיבלו מידע על מוקד הכוננים הארצי שהוקם בהנחיית משרד הבריאות ועומד לרשותם של כלל כונני התגובה המידית בישראל. זאת, כחלק ממערך כולל שמטרתו להביא לקיצור זמני התגובה בהגעה מהירה של צוותי רפואה מיומנים לאירועים ולתרום להצלת חיים.

במסגרת הטקס נמסרו לשני פאראמדיקים מתנדבי מד"א שהצטרפו לגדוד כונני התגובה המידית שני אופנועי MP3 500 סמ"ק ואופנוע כבד נוסף בנפח 650 סמ"ק שנמסר לשני כונני מד"א, שוטרי יחידת האופנועים של משטרת התנועה במקצועם. ארבעה אופנועים נוספים המשמשים כבר היום את החובשים והפאראמדיקים של מד"א צוידו בדפיברילטור מתקדם שמטרתו לתת מכות חשמל לחולים עם הפרעות קצב קטלניות במהלך החייאה וזאת לצד חלוקת תיקי כונן-מד"א עם ציוד רפואי ל-15 מתנדבי מד"א שהצטרפו לגדוד כונני התגובה המיידית במרחב.

אופנע 2

כתיבת תגובה