חדש ! חנות מותג כלי המטבח האיכותי 'פוד אפיל' במתחם דובק בבני ברק

בחנות שתפתח ביום ה' השבוע במתחם דובק ברחוב רבי עקיבא יוצעו מוצרי מותג כלי המטבח האיכותי 'פוד אפיל' בייצור ייחודי למגזר החרדי במחירים אטרקטיביים ובאווירה אקסקלוסיבית

פוד אפיל בבני ברק

ביום חמישי הקרוב, תפתח בבני ברק, ברוב פאר והדר החנות החדשה והשנייה במספר של מותג האיכות בכלי המטבח 'פוד אפיל'. במעמד רבנים ואישי ציבור תקבע המזוזה וייפתחו שערי החנות לקהל הרחב.

רק לפני מספר חודשים נחנכה חנות האאוטלט של 'פוד אפיל' במרכז רימונים בבני ברק, ומייד הפכה לאחת החנויות המצליחות בעיר, כשאלפי אנשים פקדו את החנות והתחדשו במגוון המוצרים המוצעים בחנות.

עם הביקוש הרב, הוחלט ב'פוד אפיל' לחנוך חנות נוספת בעיר, הפעם במתחם דובק ברחוב רבי עקיבא. החנות תהיה רחבת ממדים ותשתרע על פני כ-200 מ"ר, ותאפשר לציבור להתרשם ממגוון המוצרים באווירה יוקרתית ואקסקלוסיבית.

בחנות יוצעו מגוון מוצרי איכות של 'פוד אפיל' שיוצגו בתצוגה מרשימה מעל גבי במות מיוחדות, על מנת לאפשר לציבור הלקוחות להתרשם בצורה הטובה ביותר ממגוון הפריטים בייצור הייחודי.

'פוד אפיל' נחשב למותג האיכות בכלי המטבח ומוביל בישראל. החברה מציגה סל מגוון של כלי מטבח באיכות בלתי מתפשרת ובהם: סירים, מחבתות, פלטות גריל, סירי לחץ, מייבשי כלים, כלי אפיה, מעמדים מיוחדים ואביזרי גאדג'טים למטבח.

מנכ"ל פוד אפיל אייל שרון: "האוכל הוא אחד הדברים המוכרים בבית היהודי, ומלווה את היום יום כמו גם את סעודות שבת ויו"ט, והבישולים הם מרכיב בלתי נפרד מכל בית חרדי. אנו מאמינים כי גם לציבור החרדי מגיע לקבל מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים, וההצלחה הגדולה של החנות בבני ברק הוכיחה כי הביקוש גדול, ולכן החלטנו להיענות לבקשות הציבור ולפתוח חנות נוספת בעיר".​

כתיבת תגובה