חייבים כסף לבנק הפועלים? אולי כדאי שתקראו את זה

מבצע לחודש בלבד! היום החל מבצע הנחה משותף של ההוצאה לפועל ובנק הפועלים, במסגרתו תינתן לחייבי בנק הפועלים שנפתחו נגדם תיקי הוצאה לפועל עד 2013, הנחה של יותר מחמישים אחוזים על החוב

בנק הפועלים. צילום: ChameleonsEye | שאטרסטוק

רשות האכיפה והגביה הודיעה הבוקר (ד) על מבצע תשלום חובות בהנחה ללקוחות בנק הפועלים. במסגרת המבצע תינתן ללקוחות הפועלים שנפתחו נגדם תיקים בהוצאה לפועל עד לשנת 2013, הנחה משמעותית של יותר מ-50% בהתאם למאפייני התיק.

המבצע הזה הוא המשך למבצעי גביה שהרשות מקיימת מעת לעת עם מוסדות בנקאיים, חברות אשראי וחברות טלפון וסלולר. ברשות האכיפה אומרים כי הם שמחים, שגם בנק הפועלים בחר להצטרף למבצעים האלה. אבל, שימו לב! המבצע מתקיים בחודש הקרוב בלבד. הוא יחל היום ולפי דיווח של הרשות אוכלוסיית היעד במבצע זה כוללת כ-14 אלף תיקי חייבים לבנק הפועלים שאינם פושטי רגל או מצויים באיחוד תיקים.

בנק הפועלים מעניק במבצע זה הזדמנות חד פעמית והנחה משמעותית של החוב. שיעור ההנחה יקבע בהתאם למאפייני התיק ועל פי קריטריונים שנקבעו במסגרת המבצע. החייבים שהוגדרו כאוכלוסיית המבצע מקבלים בימים אלו לביתם גם אגרת אישית המזמינה אותם לפנות למוקד המידע להסדרת החוב. כל ההליכים בתיקי ההוצאה לפועל יעוכבו מידית נגד חייבים שיגיעו להסדר בתשלום החוב.

מנהל רשות האכיפה והגביה, תומר מוסקוביץ, אמר הבוקר: "אני רואה חשיבות גדולה בקיום המבצע, אשר נועד לחסוך בהתדיינויות ובהוצאות נוספות עבור הזוכים והחייבים. המבצע הנוכחי מאפשר לזוכה לקבל חלק מכספו בחזרה, ומעניק הזדמנות חד-פעמית לחייבים להסדיר את חובם בהנחות משמעותיות ובתנאים מקלים, ובכך לפתוח דף חדש".

המבצע מתחיל היום, וחייבים שנפתח נגדם תיק הוצאה לפועל על ידי בנק הפועלים, מוזמנים לפנות למוקד השירות והמידע של רשות האכיפה והגביה במספרי הטלפון הבאים 35592* או 073-2055000 ולקבל מידע נוסף. כאמור, המבצע בתוקף למשך כחודש ימים בלבד.

כתיבת תגובה