חמישה טיפים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח

רוצים לתכנן אירוע בלתי נשכח שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליו ביום שאחרי? מי שעוסק בתכנון של אירועים כמקצוע מכיר את כל הסודות הקטנים לעיצוב המקום, תכנון מאלף ועד תו של הפעילות והמזכרת שהאורחים לוקחים עמם הביתה. אספנו עבורכם חמישה טיפים קטנים שיכולים לשדרג כל אירוע.

FREEPIK

ארגנו אירוע קונספט

הדרך הקלה ביותר לתכנן את האירוע שלכם היא בחירה של קונספט שהאורחים יאהבו. אתם יכולים לבחור בעשור שכולם עורגים אליו בנוסטלגיה כמו שנות ה-60 או השמונים, לבחור מקום אהוב כמו ברזיל ולבסס את המסיבה כולה על המוזיקה הנפלאה, המזון הברזילאי ואביזרים מברזיל. אפשר גם לקחת קונספט שמבוסס על ים, גלישה וגלים או מסיבה בסגנון הוליוודי שאליה האורחים מגיעים בלימוזינות. הכל תלוי ביצירתיות ובתקציב. מומלץ להתייעץ עם אדם מתחום הפקת אירועים שיוכל לסייע לכם עם השקפה חדשה ורעיונות חדשים שלא חשבתם עליהם.

הסוד הוא במוזיקה

אחד מהנושאים החשובים באירועים כמו בת/בר מצווה וחתונות הוא מסיבת הריקודים והמוזיקה המלווה כל חלק באירוע. בתחום זה מומלץ לא לחסוך ולהשתמש בשירותיו של DJ מיומן, שיכול להפוך כל שעה למסיבה בסגנון שלכם. אם בחרתם במסיבת קונספקט בחרו את הפלייליסט המתאים לאותו סגנון. אם לא, נסו לקלוע לטעם של רוב האורחים ולשלב מוזיקה מזרחית עם שירי ארץ ישראל ושירים מסגנונות נוספים. כך, כולם ימצאו את השירים שהם מתחברים אליהם וייהנו מכל רגע.

שלחו את האורחים הביתה עם מזכרת

מזכרות הן הדרך הטובה ביותר להשאיר את האירוע בזיכרונם של האורחים במשך שנים רבות. יש היום מגוון רחב של אפשרויות כמו משקפיים וקשתות צבעוניות עם אורות מנצנצים לאורחים במהלך הריקודים, שרשראות פרחים וכובעים, מגנטים המופקים במקום עם תמונת האורחים וציון תאריך האירוע או קינוח שוקולדי מתקתק שהאורחים יכולים לקחת עימם בתוך קערה דקורטיבית. אפשרות נוספת היא להביא שוזרות פרחים לאירוע אשר ישזרו זרי פרחים יפים עבור כל אורח בלכתן מן האירוע.

אלכוהול איכותי

חשוב לארגן מראש כמות של אלכוהול שתספיק לכל האורחים באירוע, ותכלול מגוון גדול של משקאות המתאימים לטעמו של כל אחד. מומלץ לא לוותר על וודקה, יינות לבנים ואדומים, שנאפס, ייגר, ארק, וויסקי ועוד משקאות אהובים. חשוב לתכנן מראש גם שתיה קלה שתשתלב עם הוודקה כמו מיץ עגבניות לבלאדי מרי, משקאות אנרגיה, קרנברי או מיץ תפוזים/אשכוליות. אם אתם יכולים להשקיע מעט יותר, הוסיפו בר אקטיבי שישדרג את רחבת הריקודים.

השתמשו באפליקציה לתכנון האירוע

כיום, ישנן אפליקציות המסייעות לכם לתכנון את האירוע באופן אוטומטי, ולשלוח הודעות תזכורת לאורחים כמו גם לקבל אישור מידי אם הם מתכוונים להגיע. תוכלו באמצעות האפליקציה לדאוג לסידור של השולחנות מראש ולהתחייב לבעל האולם על הכמות המשוערת הקרובה ביותר של האורחים הצפויה להגיע בפועל ועוד.

לסיכום, תכנון נכון של האירוע מבחינת עיצוב, קונספט, מוזיקה ומשקאות יכול להפוך את היום הזה לבלתי נשכח, הן עבורכם והן עבור האורחים.

כתיבת תגובה