טיפים, הצעות ורעיונות לחגיגת יום הולדת 60

FREEPIK

חגיגת גיל 60 זה רגע חשוב, בכלל כל גיל עגול הוא רגע משמעותי ולכן חשוב לבחור גם בפעילות משמעותית שתעניק ערך והמון הנאה לחוגגים. על מנת שתוכלו לתכנן את חגיגות 60 בהצלחה אספנו עבורכם יחד עם צוות קרמל – פורטל הפנאי של ישראל, טיפים, הצעות ורעיונות לחגיגה בלתי נשכחת.

חמישה טיפים לארגון מסיבת יום הולדת 60

  • טיפ 1 – מצאו פעילות שתתאים לכל המשתתפים אך בעיקר עבור בעל/ת השמחה על מנת שתהווה עבור חגיגות 60 שלהם רגע משמעותי ויקר
  • טיפ 2 – מצאו מקום שיתאים לכלל המוזמנים ולפעילות שנבחרה. כדאי שהמקום יהיה מרווח כדי שיכיל את כולם בנוחות.
    טיפ 3 – בחרו שעה סבירה בה תתחיל החגיגה.
  • טיפ 4 – ארגנו כיבוד תואם לאווירה של האירוע ולהפעלה שנבחרה.
  • טיפ 5 – עמדו ביעדי התקציב שהגדרתם לכם מראש, אם משהו עובר את הסכום שהוקצב לו קצצו בחלק אחר על מנת לא להיקלע לחריגה.

הצעה רגע לפני בחירת הפעילות המרכזית

כאשר בוחרים פעילויות למבוגרים בין אם מדובר בחגיגות 60, 70, 90 או כל יום הולדת בגיל אחר הדבר המשמעותי ביותר הוא לבחור בפעילות המתאימה ביותר עבור בעל/ת השמחה הרי שבסופו של דבר הכי חשוב שהם ייהנו מהיום המיוחד ולא ישכחו אותך לאורך שנים.

רעיונות לחגיגה בלתי נשכחת

אספנו בשבילכם שלושה רעיונות נבחרים לחגיגת אירוע:

  1. שירה בציבור – מדובר בהפעלה מגבשת, מלאה בקצב ושמחה. בהפעלה של שירה בציבור מתכנסים לצורך שירה בצוותא, כדי לרקוד וליהנות. ניתן להזמין מפעיל שינחה וישיר באירוע, אפשר לשלב עם מצגת תמונות על חיי החוגגת ועוד על מנת להעצים את החוויה.
    שירה בציבור מתאימה לפעילות למבוגרים בלבד, לאירוע משפחתי, לאירוע גיבוש עובדים או לכל סוג של אירוע שרוצים שיהיה שמח לכולם.
  2. חיים שכאלה – מופע מרגש, מרתק וסוחף אשר ימחיז רגעים משמעותיים מתוך חייהם של החוגגים. לאחר תחקיר מעמיק כל הרגעים המיוחדים, האהבות, התכונות וכל מידע יקר ערך שתמסרו יומחז בעזרת דמויות , מסכות, אביזרים ובליווי מוזיקה מתאימה.
    מתאים לימי הולדת למבוגרים, אירועי חברה בהם ניתן להמחיז את סיפור החברה והעובדים, בר/ת מצווה וכו'.
  3. טיול משפחתי – טיול חווייתי מסביב לחייהם של החוגגים. הטיול יעשה במקום מיוחד לבעל השמחה ובמהלכו תעצרו בנקודות עצירה בהם תחשפו לנקודות זמן מחיי בעל/ת השמחה. הטיול כולל חידות, אנקדוטות וסיפורים אישיים מרגעים שונים מחייהם של החוגגים, מה שיוצר גיבוש משפחתי והכרות עבור הצעירים יותר במשפחה אבל יותר מכל זו חוויה עוצמתית עבור מי שחוגג. ההפעלה מומלצת לימי הולדת עם כל המשפחה, אך מתאימה גם לאירועי חברה.

לסיכום: אל תשכחו כי בסיס החגיגה היא בעל/ת השמחה ועבורם לא משנה בסופו של בר מה תעשו אלא מי יהיה שם. זכרו להזמין את כל האנשים היקרים להם ולהעניק להם חוויה בלתי נשכחת לפחות לעשר שנים הבאות עד היום הולדת הבאה.

כתיבת תגובה