יוזמה מרגשת: משאיות אוכל תחלקנה ארוחות לעובדי מד"א

ההסתדרות מחזקת ומודה לעובדי מד"א המחרפים נפשם מנגד להצלת הזולת: תציב משאית אוכל מול סניפי מד"א ברחבי הארץ • היום ובימים הקרובים תגיע משאית אוכל ל-13 מוקדי מד"א בארץ ותעניק לעובדים המבורגר ושתייה • המהלך נעשה בתיאום עם מד"א ותוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות

תודה לעובדי שירותי החירום המתמודדים עם נגיף הקורונה | צילום: דוברות ההסתדרות

עובדי ומתנדבי ארגוני ההצלה, פועלים בימים אלו תוך סיכון אישי רב, כאשר הם עומדים בחוד החנית של המפגש הראשון עם אנשים העלולים להיות נשאים של הנגיף.

ההסתדרות מחזקת את עובדי מד"א, אשר ניצבים בחזית כוחות החירום וההצלה בהתמודדות עם נגיף הקורונה. במסגרת יוזמה של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ובהובלת יו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, ומנכ"ל האגף רפי סדן – החל מהיום (ג') ובימים הקרובים, תגיע משאית אוכל ל-13 מוקדים של מד"א בארץ, ותעניק לעובדים המבורגר ושתייה. זאת, כאות תודה על מסירותם בהתמודדות עם המשבר הרפואי הקשה, וכדי להקל עליהם במעט את העבודה סביב השעון. המהלך נעשה בתיאום מראש עם נציגי מד"א ותוך הקפדה על שמירת הנחיות משרד הבריאות.

החלוקה תתבצע בסיוע של ראשי ועובדי מרחבי ההסתדרות בכל הארץ. במסגרת המהלך, תגיע משאית אוכל של רשת מסעדות המבורגר ל-13 מוקדים של מד"א מדרום ועד צפון, ותכין במקום מנת המבורגר לעובדי מד"א. זאת, בתאריכים ובשעות שנקבעו מראש.

היום בצהריים החלה החלוקה במוקד מד"א בבית החולים תל השומר ברמת גן, ובסניף מד"א בפתח תקווה, ובהמשך צפויה גם בגבעתיים. בימים הקרובים היא תגיע גם לבאר שבע, אשדוד, חולון, צפת, עכו, חיפה, ירושלים, ראשון לציון, עפולה ונתניה.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מסר: "אני שולח את תודתי והערכתי, בשם ההסתדרות כולה, לעובדים ולעובדות של מד"א, אשר גם בימי שגרה עוסקים במלאכת קודש של הצלת חיים, אולם כעת ניצבים מול התמודדות שלא ידענו כמותה. מי ייתן והשקט יחזור במהרה. אני מאחל בריאות לציבור כולו".

כתיבת תגובה