ח"י כסלו: תרשמו את התאריך בו בני ברק תתחיל להסריח

מזכיר ההסתדרות במרחב רמת גן ובני ברק, שלח הבוקר מכתב רשמי לראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, ובו תאריך רשמי לפתיחת השביתה בעירייה • "ההנהלה גוררת רגלים תוך חוסר תום לב", כתב ימין

כך נראית שביתה ברשות מקומית. אילוסטרציה. צילום: הדר פרוש | פלאש 90

הפעם זה רשמי: עופר ימין, מזכיר ההסתדרות במרחב רמת גן ובני ברק, שלח הבוקר (ד) מכתב רשמי לראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט ובו הוא מודיע לו כי באם לא יגיעו להסדר עם העובדים, תחל שביתה בעירייה בתאריך: 18.11.16, י"ח כסליו.

במכתבו מפרט ימין כי נעשו ניסיונות להגיע להסדר במו"מ מול העירייה, אך הן כשלו ולא נותרה ברירה אלא להכריז על שביתה כללית של 1,800 עובדי עיריית בני ברק. "ההנהלה גוררת רגלים תוך חוסר תום לב והתעלמות מצרכיהם של העובדים ומימוש זכויותיהם", מאשים ימין.

ימין מפרט חלק מהפגיעות, כמו למשל דרישת העירייה שהסייעות בגנים יעבדו גם בימי חופש חנוכה ללא תשלום למרות שלדבריו הן לא מחויבות לכך על פי חוק. לדבריו, כבר בחופש הגדול העסיקה העירייה את הסייעות ללא תשלום וכי הדבר נעשה בניגוד לחוק, לדבריו.

כמו כן מותח ימין ביקורת על שיטות העבודה באיסוף האשפה שמחוץ לפחים, כשהעובדים נאלצים לעשות זאת בידיהם בחלק מהמקומות. עוד טוען גורי כי מצבת השעות של עובדים אלה אינה קבועה. בנוסף, לטענתו, מאות פחי אשפה בעיר שבורים מה שמקשה על עבודת איסוף האשפה.

 

2 תגובות ל: "ח"י כסלו: תרשמו את התאריך בו בני ברק תתחיל להסריח"

  1. התאריך מתואם עם חב"ד הואיל ולמחרת היום – י"ט כסלו (19.12.2016) חל חג הגלולה של חב"ד

  2. כותרת מחורבנת

כתיבת תגובה