יישוב טוב: מתיישבי אחיסמך קיבלו טופס 4

קבלת האישור התאפשרה לאחר שולחן עגול שהתקיים ביוזמת ח"כ אורי מקלב יחד עם שרת השיכון, צמרת משרדה, ראש העיר לוד ובכירי העירייה והיזמים המקומיים

צוות העבודה המיוחד מרוצה מקבלת האישורים

שבוע בלבד לאחר ביקורה של שרת השיכון, יפעת שאשא ביטון, יחד עם ח"כ אורי מקלב וכל צמרת משרד השיכון קיבלו תושבי שכונת אחיסמך בלוד את 'טפסי 4', המאפשרים את אכלוס השכונה כמובטח, עוד לפני תחילת שנת הלימודים. זאת לאחר עיכובים חוזרים ונשנים.

בסיור שיזם ח"כ הרב אורי מקלב בשכונה, שזה עתה הסתיימה בנייתה, לפני כשבוע, התחייבו צמרת משרד השיכון ובראשם שרת השיכון, לסיים את תהליך טופס ארבע עד לסיום בין הזמנים.

במפגש התקיים שולחן עגול בין צמרת משרד השיכון בראשות השרה, בכירי עיריית לוד עם ראש העיר וחבר הכנסת הרב אורי מקלב.

בישיבה העלו את כל הבעיות אשר טרם נפתרו, תוך שהם פותרים בזמן אמת, נושא אחר נושא עד אשר קיבלו את הטופס המיוחל.

שרת השיכון שציינה כי הגיעה למקום לאור הזמנתו של ח"כ הרב אורי מקלב, הצהירה לשמחת הנוכחים במקום כי בטיפול מוקדם שנעשה, בעיית החשמל שנוצרה במקום, תיפתר בימים הקרובים וכי יינתן טופס ארבע לפרויקט עד לסוף בין הזמנים. מה שיסייע לתושבים החדשים להספיק להעביר את מגוריהם בימים אלו, עוד לפני תחילת שנת הלימודים. בשורה זו מהווה משב רוח רענן לאחר הבטחות רבות בנושא.

במהלך המפגש נדונו מספר נושאים נוספים. כך למשל ראש העיר, יאיר רביבו, הדגיש את הצורך בהשקעת המדינה בפיתוח מוסדות החינוך בעיר. השקעה שהוא מעריך בכשלושים עד ארבעים מיליון שקלים נוספים, הנצרכים להשלמת כלל השלבים של הפרויקט.

 

תושבי המקום ביקשו להודות לח"כ מקלב, לראש העירייה ולשרת השיכון על כל הנעשה במשך כל השנים האחרונות ובמיוחד בתקופה האחרונה לטובת להשלמת הפרויקט.

ח"כ הרב מקלב אמר, כי אין ספק שהתחלת האכלוס המתבקש זה זמן רב, מביא עמו משב רוח רענן. הרב מקלב הודה לשרת השיכון, על התגייסותה למען פתרון מצוקת הדיור גם בציבור החרדי ושיבח את ראש העיר לוד מר יאיר רביבו על פעילתו הבלתי נלאית למען התושבים.

כתיבת תגובה