ישראל והאמירויות במיזם משותף למאבק בהאקרים ומתקפות כופרה

ביוזמת הבית הלבן: רגע אחרי שמתקפות הפכו לתופעה עולמית – מערכי הסייבר הלאומי של ישראל ואיחוד האמירויות, יחד עם מדינות נוספות, יוזמים הקמת פלטפורמה עולמית לשיתוף מידע במאבק כנגד האקרים ומלחמות כופרה | ישראל ואיחוד האמירויות שמובילות את פלטפורמת השיתוף הטכנולוגי מציגות פיתרון טכנולוגי רב לאומי בשיתוף עם מיקרוסופט ישראל

גבי פורטנוי, יו"ר מערך הסייבר הלאומי | צילום: דוברות

מערכי הסייבר הלאומי של ישראל ואיחוד האמירויות, יחד עם עשרות מערכי הסייבר של מדינות נוספות יוזמים הקמת פלטפורמה עולמית לשיתוף מידע במאבק כנגד האקרים ומלחמות כופרה. המערכת מוקמת בימים אלו באמצעות מיקרוסופט ישראל במסגרת ה-International Counter Ransomware Initiative, יוזמה עולמית בהובלת הבית הלבן שמטרתה להתמודד עם מתקפות כופרה בכל העולם. 

לדברי גבי פורטנוי, ראש מערך הסייבר הלאומי: "אנחנו מתמודדים עם אתגרים משותפים בסייבר.  משטח התקיפה מתרחב יחד עם טכנולוגיות חדשות ומוטיבציה גוברת של תוקפים. אנחנו צריכים להתמודד בשותפות עם האתגרים  ולהשתמש בידע שנצבר ובטכנולוגיות חדשות לטובת הגנה טובה ומהירה יותר".

אלון חיימוביץ', מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: "בעידן של מתקפות מתוחכמות, נדרש מענה משולב ומתוחכם ונדרש לייצר קואליציות. המערכת שהוצגה היום לראשי מערכי הסייבר תעניק למדינות את הכוח, היכולות והידע להילחם במתקפות כופרה ב-Real Time תוך שיתוף פעולה רציף, נוח ואיכותי. אנחנו גאים ביכולות הגנת הסייבר שפיתחה החברה בשנים האחרונות וביכולת שלנו לשתף במודיעין, התראות תוך שילוב עם פלטפורמות לשיתוף פעולה אפקטיבי."

כתיבת תגובה