יש יו"ר: מהמגזר הערבי לרשות הכלכלית-חברתית חרדית

מינוי ראשון: רועי אסף מונה לראש הרשות לפיתוח כלכלי חברתי למגזר החרדי • עם קבלת המינוי נועד יו"ר ועדת ההיגוי סגן השר אורי מקלב אשר הרשות כפופה לו, עם ראש הרשות רועי אסף, לסדרת פגישות מקצועיות במטרה להניע את פעילות הרשות 

יו"ר הרשות לפיתוח כלכלי חברתי חרדי רועי אסף, עם סגן השר מקלב | באדיבות המצלם

סגן שר התחבורה והעומד בראש הרשות לפיתוח כלכלי-חברתי חרדי אורי מקלב, החל פגישות עבודה עם מר רועי אסף שמונה לכהן כראש המנהלת בפועל של הרשות החרדית. רועי כיהן עד עתה כראש האגף לפיתוח חברתי-כלכלי ומנהל תכנית 922 בהיקף של מעל לעשרה מיליארדי ש"ח ברשות לפיתוח כלכלי של החברה הערבית במשרד לשוויון חברתי. רועי אסף מומחה בתכנון מדיניות, גיבוש וניהול החלטות ממשלה, וניהול פרויקטים ממשלתיים רחבי היקף לפיתוח כלכלי. רועי בעל תואר ראשון ושני מחקרי מהאוניברסיטה העברית במדע המדינה ויחסים בין לאומיים וכן תואר ראשון נוסף בכלכלה מהאוני' הפתוחה.

מינוי ראש הרשות החרדית מגיע שבועות ספורים לאחר החלטת הממשלה 182 על הקמת הרשות לפיתוח כלכלי-חברתי במגזר החרדי, שתפעל לצמצום הפערים ולקידום צרכיו של הציבור החרדי וכן לשפר את עבודת משרדי הממשלה והרשויות השונות לטובת ציבור זה, כמו כן, יפעל על מנת ליצור מדיניות סדורה המתכללת בין כל גורמי השלטון – משרדי הממשלה והרשויות המקומיות; גיבוש תכנית אסטרטגית ומדיניות ממשלתית כוללת לקידום צרכיו של המגזר החרדי; ייזום וגיבוש החלטות ממשלה לצד תכניות וכלים מבוססי פתרונות ייחודיים המותאמים למאפייני האוכלוסייה החרדית. על פי החלטת הממשלה בראש הרשות יעמוד סגן השר אורי מקלב.

בסיכום בין יו"ר ועדת ההיגוי של הרשות החרדית סגן השר אורי מקלב למנכ"ל משרד ראש הממשלה מר רונן פרץ, ולאחר בחינה מקצועית של השניים, הוחלט כי הרשות תוקם במשרד ראש הממשלה – כך שתהיה לה הסמכות לתכלל את התוכניות בכל משרדי הממשלה ולכנס את כלל המשרדים לתוך תהליך שיפתח ויקדם את הציבור החרדי.

סגן השר אורי מקלב מסר: "לאחר פעילות הכנה אינטנסיבית מאז הקמת הממשלה הנוכחית ולאחר החלטת הממשלה התקדימית מספר 182 שיזמנו להקמת הרשות, מונה כעת לראשונה ראש מנהלת, לרשות חשובה זו שקרמה עור וגידים בזמן קצר, אני מברך על כך ומאחל את מירב ההצלחה"

כתיבת תגובה