כך קיבלו הארליסטים את פניו של הנשיא טראמפ • לצפייה

צפו בתיעוד המרהיב: אפילו חברי מועדון 'הארלי דיוידסון' לא ציפו לכזו היענות. כ-200 אופנוענים, מצוידים בדגלי ארצות-הברית, השתתפו במפגן ראווה לכבודו של הנשיא האמריקני • !Welcome Mr. President

שיירת הארליסטים במחווה המרגש לנשיא טראמפ. צילומים: יח"צ

הנשיא טראמפ נחת בצהריים בישראל, ומלבד הטקס הרשמי, נערך לכבודו אירוע הצדעה מצידם של ה'הארליסטים' – כ-200 מחברי מועדון האופנועים 'הארלי דיוידסון'.

"מעבר לכך שמדובר בנשיא המעצמה החזקה בעולם, הוא גם 'הארליסט' מושבע", טוענים במועדון. "יש ברשותו מספר גדול של אופנועים כשהיהלום שבכתר הוא אופנוע 'הארלי דיווידסון' ייחודי שעשוי כולו מזהב. כזכור, את השקת מסע הבחירות לנשיאות עשה טראמפ באחד ממפעלי 'הארלי דיווידסון'", אמרו.

כאמור, כ-200 מרוכבי ה'הארלי דיווידסון' קיימו מסע מחווה שבו קושטו אופנועיהם בדגלי ישראל, ארה"ב והארלי. גם הרוכבים התלבשו "כמיטב המסורת".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

בשעה 10:00 התכנסו המשתתפים בסוכנות 'הארלי' בחולון וכעבור שעתיים יצאו לרכיבה של כשעה בתל-אביב, עד לשגרירות האמריקנית. תנועת השיירה לוותה בידי המשטרה, שאישרה את המסע.

ניסים בנימין, מנכ"ל 'אלבר מוטו', ייבואנית 'הארלי דיווידסון' ו'דיאלים' בישראל, אמר: "עבור ההארליסטים, טראמפ הוא קודם כל 'הארליסט' מספר 1 ורק אח"כ נשיא ארה"ב. זהו יום יום חג עבורנו".

כתיבת תגובה