כל המשמח חתן וכלה זוכה בחולצות לחתונה עם הקדשה שעושים בפונגו

בין אם אתם הזוג המאושר שהולך להישבע אמונים לכל החיים מתחת החופה, בין אם אתם החברים הטובים שרוצים לשמוח ולשתות עד אור הבוקר, בין אם אתם ההורים שמתרגשים מאוד לקראת האירוע הגדול ובין אם אתם האחים ששמחים לראות את האחים הגדולים או האחים הקטנים מתחילים פרק חדש בחייהם- הדפסה על חולצות לחתונה הפכה בשנים האחרונות לפריט חובה בכל חתונה ואם גם אתם רוצים שבחתונה יהיו חולצות עם הקדשה, עם תמונה או עם משפט מיוחד הגעתם בדיוק למקום הנכון.

הדפסת חולצה להורים של החתן והכלה
מלבד החתן והכלה שכמובן הערב הזה נועד עבורם, יש עוד לא מעט אנשים מסביב שמבחינתם האירוע של החתונה הוא אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייהם. ההורים, הן של החתן והן של הכלה מתרגשים ומאושרים לא פחות מהחתן והכלה עצמם ועבורם מדובר ברגעים של שמחה ואושר מצד אחד שכן הם רואים את הילדים שלהם שמחים עד השמיים ומצד שני רגעים מעט דוקרים בלב כי הילדים הקטנים שלהם גדלו ועכשיו הם מתחילים פרק חדש בחיים ולמעשה פורשים כנפיים לעבר החיים האמיתיים. גם עבור ההורים יש המון אופציות של חולצות מודפסות ואם ההורים זורמים אז השמיים הם הגבול מבחינת התמונות, ההקדשות והמשפטים שיכולים להיות על החולצה.

הדפסת חולצה לאחים של החתן והכלה
עוד שחקנים מרכזיים באירוע הם האחים, הן של החתן והן של הכלה. האחים הגדולים תפקידם לדאוג לכל מה שהחתן והכלה צריכים בחתונה, לרוב הם כבר נשואים והם כבר עברו את מה שעוברים ברגעים אלו ממש הזוג הצעיר ולכן הם יכולים לעזור ולכוון את שני המתרגשים שלא ממש יודעים מה לעשת בכל רגע נתון. התפקיד של האחים הקטנים הוא בעיקר ליהנות ולהשתולל ולהתלהב מהעובדה שממש עוד מעט יהיו להם אחיינים קטנים לשחק איתם. חולצות חתונה מעוצבות עם הקדשה יכולות להיות מתאימות מאוד לאחים שרוצים להגיד כמה מילים מרגשות, מצחיקות, מרשימות ומדהימות לזוג הצעיר או רק לחתן או הכלה.

חולצות מודפסות לחתן ולכלה
אז אחרי שסידרנו חולצות מודפסות להורים, לאחים ואפילו החברים הגיע הזמן לסדר חולצות מגניבות, מצחיקות, מרגשות ומושכות גם לשני האנשים הכי נרגשים והכי מאושרים בערב החתונה והם כמובן החתן והכלה. הדפסת תמונה או ציור על חולצה לחתן זו כבר שגרה בכל חתונה אבל לחתן יש כמובן זכות לבחור מה הוא מעדיף ואיזה ייחוד הוא רוצה בחולצה שלו. גם לכלה כמובן יש את האופציה לבחור חולצה מתאימה עבורה ודרך החולצה להעביר מסר להורים, החברים, האחים וכל יתר האורחים שהגיעו וכיבדו אותה ואת החתן בנוכחות שלהם. חולצות מודפסות לחתן ולכלה הן חלק בלתי נפרד מהאירוע, כמו שלא תוותרו על האוכל, המוזיקה או התמונות כך גם אסור לכם לוותר על החולצות המודפסות בשום פנים ואופן.

המאמר באדיבות חנות פונגו – הדפסה על חולצות: https://www.pongoshirts.co.il

כתיבת תגובה