כל השלבים לפני הלוואה בערבות מדינה

הלוואות לעסקים בערבות מדינה? 5 שלבים שחובה לדעת לפני שליחת הבקשה לקבלת הלוואה בערבות המדינה

כסף... | pixabay

הלוואות לעסקים בערבות מדינה?

5 שלבים שחובה לדעת לפני שליחת הבקשה לקבלת הלוואה בערבות המדינה.

בפינסקי לעסקים המתמחים בהגשת בקשות להלוואות לעסקים קטנים דרך הקרן בערבות המדינה והבנקים. לפניכם הבדיקות שחובה לבצע.

 

  • בדיקת מצב ההלוואות הנוכחיות

 

אם כבר לקחתם בעבר הלוואה או הלוואות לעסק שלכם לא משנה איזה סדר גודל עסק יש לכם כדאי שתבדקו האם אתם עומדים בהחזר ההלוואות שכבר קיימות. הלוואות לעסקים ולעסקים קטנים שניתנו לכם בעבר ושאתם מתקשים מאוד להחזיר אותן בהווה, צריכות להדליק נורות אדומות בראשו של כל בעל עסק בלי קשר לגודל העסק. יש מקרים בהם מחזור כל ההלוואות ולקיחת הלוואה חדשה היא מהלך חכם (ראו סעיף4), הקן בערבות מדינה יידעו הכל על מצב ההלוואות שלכם.

 

 

  • בדיקת מצב תזרים המזומנים

 

תזרים מזומנים הנמצא בבעיה עוצר את ההתפתחות הטבעית של העסק. מזומנים בקופה הם החמצן של כל עסק. עסקים רבים חיים על התקווה שבעתיד הם יראו את הכסף, אבל בפועל, גם כשהעתיד מגיע הוא רחוק מלהראות ורוד. תזרים מזומנים שלילי היא אחת הסיבות היותר שכיחות בגינן בעלי עסקים קטנים כגדולים מחליטים לקחת הלוואות. זו סיבה  לגיטימית בהחלט אבל מחייבת! מחייבת יצירת תכנית הבראה כדי שהמצב הזה לא יימשך. הלוואות לעסקים ולעסקים קטנים מהקרן בערבות המדינה אולי תציל את העסק ממוות בטווח המידי אבל בוודאי שלא תוכל להאריך את חייו לאורך זמן. הגדרת פעולות קונקרטיות כמו: לקיחת מקדמות גדולות יותר מלקוחות ופריסת תשלומים גדולה יותר לספקים, הן קריטיות כדי שהמזומנים יתחילו לזרום.

 

 

  • בדיקת מצב מסגרת האשראי

 

יכול להיות שמצבכם הכספי דווקא מאיר לכם פנים אבל הכשל הפיננסי שלכם טמון במסגרת האשראי. אולי היא הותאמה לשלב מוקדם יותר בו העסק שלכם היה אבל עתה, משהוא קיבל נפח, היא כבר קטנה עליו בכמה מידות. במקרה כזה, כל מה שאתם צריכים זה להרים טלפון לבנק ולבקש הגדלה של מסגרת האשראי. בשביל להרוג בעיה קטנה אין צורך לירות בתותחים כבדים.  

 

 

  • בדיקת כמות ההלוואות העסקיות הכוללת שיש לעסק שלכם כחלק מבדיקה ראשונית לפני הגשת בקשה לקרן בערבות המדינה

 

הלוואה אחת, ועוד הלוואה ועוד אחת ופתאום לעסק שלכם יש סל הלוואות במגוון החזרים וריביות ולעיתים ממגוון של מקורות. סדר- סדר תרדוף ויפה שעה אחת קודם, לפני שכל ההלוואות העסקיות שלקחתם יתהפכו עליכם. יש מקרים בהם עוד הלוואה אחת נוספת שתחזיר את כל ההלוואות האחרות ותשאיר אתכם עם אחת בודדת, תעשה לכם שקט. אחרי הכול, למרבית בעלי העסקים קטנים כגדולים האפשרות לעקוב ולשלוט על מספר הלוואות קשה פי כמה מלאלף הלוואה אחת סוררת.  

 

 

  • בדיקה בציציות העסק בלי לפחד מהאמת

 

הלוואות לעסקים והלוואות לעסקים קטנים לוקחים אחרי שבודקים את העסק בציציות שלו  האם יש דרך לצמצם את ההוצאות של העסק ובכך להגדיל את מחזור המכירות שלו בלי לקחת הלוואה? האם המטרה שלשמה החלטתם לקחת את ההלוואה תעזור לכם לפרוץ גבולות ולעלות מדרגה? האם ניתן לעלות מדרגה בלי לקחת סיכון שתתגלגלו מכל המדרגות? האם ההלוואה תוציא אתכם מחושך לאור ולא תכניס אתכם לבור זפת שחור שהיציאה ממנו תהיה קשה עד בלתי אפשרית?

בפינסקי לעסקים נותנים לכם ייעוץ בנושא הלוואות לעסקים והלוואות בערבות המדינה ללא כל התחייבות ומגייסים עבורכם אשראי בטוח במינימום סיכונים. שווה בדיקה.   

כתיבת תגובה