כרטיס חדש של לאומי קארד יעניק החזר על רכישות ברשתות מזון

לאומי קארד משיקה שני כרטיסים ראשונים מסוגם בישראל, המאפשרים קבלת החזר של 2.5% על קניות ברשתות המזון המובילות או 1% על סך העסקאות המבוצעות בכרטיס. בשימוש קבוע בכרטיס ניתן לקבל החזר של עד 2,000 שקל בשנה.

מענה אנושי רחוק מהשגה? | כרטיסי אשראי של לאומי קארד

 

לאומי קארד מאתגרת את שוק כרטיסי האשראי ומשיקה שני כרטיסים חדשים וייחודיים שצפויים לשנות את כללי המשחק בענף:  

כרטיס SUPER PAY BACK, יאפשר ללקוח לצבור החזר של 2.5% על עסקאות ב- 10 רשתות המזון המובילות: רמי לוי, אושר עד, שופרסל, יש, יינות ביתן, ויקטורי, מגה, יוחננוף, טיב טעם וחצי חינם, כל עוד עסקאות רשתות המזון בכרטיס מהוות עד מחצית מהשימוש בכרטיס.

הלקוח יכול ליהנות משני העולמות, כך לדוגמא גם ליהנות מהטבות מועדון הלקוחות של שופרסל  וגם לקבל החזר כספי חסר תקדים של  2.5% על הקניות במזון. זוהי הפעם הראשונה שבה חברת כרטיסי אשראי מעניקה הטבה משמעותית ואחידה בכל רשתות המזון המובילות, ובכך מאפשרת לכל לקוח להמשיך לבצע את הקניות על פי צרכיו והעדפותיו האישיות .

הכרטיס השני, TOTAL PAY BACK, יאפשר צבירה של 1% על סך העסקאות המבוצעות בכרטיס, ו-0.5% בעסקאות במוסדות ממשלתיים (חשכ"ל).

בשני המקרים, ניתן לצבור עד 2,000 שקל לכרטיס בשנה.

את הסכומים הנצברים ניתן לממש באמצעות כרטיס Gift Card דיגיטלי של לאומי קארד התקף בעשרות רשתות מובילות. טעינת הכסף שנצבר נעשית עצמאית על-ידי הלקוח, בתהליך פשוט ומהיר באמצעות אפליקציית Mygift.

כאן לא מסתיימות ההטבות. מחזיקי הכרטיס ייהנו בנוסף ממתנת הצטרפות אטרקטיבית: החזר מוגדל של 5% בשלושת החודשים הראשונים על כל עסקה ברשתות המזון בכרטיס SUPER PAY BACK  או על סך העסקאות בכרטיסTOTAL PAY BACK  + פטור מלא מדמי כרטיס בשנה הראשונה. זאת ועוד, לקוחות הכרטיס ייהנו מתכנית הפינוקים המזוהה עם לאומי קארד, אשר מקנה הטבות והנחות במגוון רחב ודינמי של בתי עסק מתחומי הבילוי והפנאי.

רון פאינרו, מנכ"ל לאומי קארד: "בכרטיסים שאנו משיקים היום לאומי קארד מעבירה אל הלקוח את זכות הבחירה. ברור לנו שהצרכן הישראלי מעדיף שיאפשרו לו ליהנות מהטבות ברכישת מזון ללא קשר לרשת בה הוא בוחר לקנות ולכן איגדנו עבורו את כל רשתות המזון הגדולות תחת כרטיס אחד. גם כרטיס ה- TOTAL PAY BACK מאפשר החזר כספי על סך הקניות החודשיות, ללא תלות בבית העסק או הפלטפורמה בה בוצעה הקניה. אני בטוח ששני הכרטיסים יתמכו בהתנהלות כלכלית חכמה של משפחות רבות, ויקנו להן תמורה טובה יותר לכספם"

 

כתיבת תגובה