כ-350 יח"ד בשכירות ארוכת טווח ייבנו בלוד

לקח לכם זמן לחרוז את צמד המילים 'מחיר למשתכן'? התחילו לשנן: 'דירה להשכיר' • נראה כי במשרד הבינוי והשיכון החדש מגבים ומאיצים את תוכניות דירה להשכיר • פרויקט להשכרה ארוכת טווח בשכונת נופי בן שמן בבן שמן הפרויקט הוא חלק משכונה הכוללת כ- 4,000 יח"ד שתכננה דירה להשכיר בעיר לוד

הדמיית הפרוייקט באדיבות Totem

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל,  הודיעו הבוקר על זכייתה של חברת פרשקובסקי במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח, בשכונת חדשה בעיר לוד שתקום על קרקעות מושב בן שמן. המתחם יכלול 352 יח"ד מהן 286 דירות להשכרה ארוכת טווח.

הפרויקט בבן שמן הוא הפרויקט השני של חברת פרשקובסקי במסגרת מכרזי דירה להשכיר והוא מצטרף לפרויקט בהיקף של 320 יח"ד הנבנה בימים אלה במערב ברמלה.

הצלחת המכרז בבן שמן לצד ההצלחה בפרויקט להשכרה ארוכת טווח בשכונת האגמים באשקלון לפני כשבועיים, מעידה על העניין שמגלים היזמים בפרויקטים להשכרה ארוכת טווח שמקדמת דירה להשכיר ברחבי המדינה .

הפרויקט ממוקם בשכונה החדשה נופי בן שמן שתוכננה על ידי דירה להשכיר בשיתוף פעולה עם העיר לוד ומשרד השיכון. הפרויקט כולל 352 יחידות דיור, בשני בניינים בני 8 קומות שיבנו לצד שני בניינים נוספים בני 20 ו- 27 קומות., 286 יחידות דיור תיועדנה להשכרה ארוכת טווח במודל דירה להשכיר – השכרה ארוכת טווח למשך 15 שנים, כאשר 50% מיחידות הדיור תושכרנה בשכר דירה מופחת והיתר בשכר דירה קבוע ומפוקח. ו- 66 יחידות דיור יוצעו למכירה מידיית בשוק חופשי, עם השלמת בנייתן. בקומת הקרקע של הבניינים תיבנה חזית מסחרית בהיקף של כ- 2100 מ"ר.

השכונה המתפרסת על שטח של כ- 860 דונם, כוללת כ-4,000 יחידות דיור, וכן שטחי מסחר ותעסוקה, פארק ענק הכולל אגם על גדות נחל גזר ואמפיתאטרון בשטח של כ-180 דונם. השכונה החדשה תרושת בשבילי הליכה ושבילי אופניים ותוקם בה קריית חינוך גדולה הכוללת גני ילדים ובתי ספר שישרתו את תושבי האזור.

במסגרת מכרזיה, דירה להשכיר מכתיבה את מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה ונוסח הסכם השכירות. החברה הזוכה במכרז, תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 15 שנים שזוהי תקופת השכירות הכוללת, באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר. בדומה לפרויקטים נוספים של דירה להשכיר, ייהנו הדיירים בפרויקט מיציבות, וודאות לגבי תקופת השכירות הארוכה ודמי השכירות. כמו כן, מדובר בדירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך.

הפרויקט הינו בשורה חשובה לתושבי העיר וסביבתה והוא מצטרף לשורה של פרויקטים לשכירות ארוכת טווח שמקדמת החברה ברחבי המדינה – ירושלים, תל אביב, חיפה, חולון, ראשון לציון, שוהם, כרמיאל, נוף הגליל ועוד. בתקופה הקרובה צפויים להגיע לסיומם מכרזים נוספים לפרויקטים  בשכירות ארוכת טווח הן בפריפריה והן בלב אזור הביקוש, וביניהם פרויקט משולש הבורסה ברמת גן, פרויקט תע"ש השלום בתל אביב ופרויקט ביקנעם. בסה"כ דירה להשכיר מובילה כיום כ- 40 פרויקטים ברחבי הארץ עם למעלה מ- 8,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.

כתיבת תגובה