לאחר עשור בתפקיד, מנכ"לית ענקית השבבים פורשת

אינטל, אחת היצואניות הגדולות בישראל, הודיעה כי מקסין פסברג, המנכ"לית בעשור האחרון, תפרוש מתפקידה במרץ הקרוב. מי שיחליף אותה יהיה יניב גרטי, סגן נשיא ומנהלת קבוצת תקשורת אלחוטית באינטל ישראל

מפעל אינטל בקרית גת. צילום: פלאש 90

תם עידן, מנכ"לית 'אינטל ישראל', מקסין פסברג, הודיעה הבוקר (ג) כי בכוונתה לסיים את תפקידה. מי שייכנס לנעליה, הגדולות יש לומר, יהיה יניב גרטי, מי שמשמש כיום כסגן נשיא ומנהל קבוצת תקשורת אלחוטית באינטל.

פסברג החלה את דרכה כמורה לכימיה ופיזיקה, היא הצטרפה לאינטל בתחילת שנות השמונים. עשרים שנה לאחר מכן מונתה לתפקיד מנהלת מפעל אינטל בקרית גת ולפני כעשור מונתה לתפקיד המנכ"ל. נזכיר כי אינטל הודיעה כי מפעלה בירושלים ייסגר עד סוף השנה. עוד נציין כי כשנה לאחר מינויה של פסברג, סגרה החברה את מרכז הפיתוח שלה ביקנעם.

עם זאת, אינטל נחשבת עדיין לאחת החברות הרווחיות ביותר בישראל, לאחת היצואניות הגדולות ביותר ולחברה שכייף לעבוד בה. החברה מעסיקה אלפי עובדים בישראל ומשפיעה על מאות עסקים קטנים הנמנים על ספקיה.

פסברג תסיים את תפקידה במרץ הקרוב. גרטי שימלא את מקומה הגיע לאינטל לפני כשלוש-עשרה שנה. הוא שימש סגן נשיא של חברת אנוורה שנרכשה על ידי אינטל. כיום הוא משמש כסגן נשיא באינטל ישראל.

כתיבת תגובה