לא הכל שפיר: במועצה האזורית שפיר דורשים טיפול בבעיות בכבישים

שיפור תשתיות, כהכנה לתושבים החרדים: ראשי המועצה, שבה תיבנה העיר החרדית החדשה סמוך לקריית גת, דורשים ממשרד התחבורה לתת מענה לבעיות בכבישים וצמתים מסוכנים

בכירי המועצה האזורית שפיר הסמוכה לקריית-גת קיימו בשבוע שעבר סיור בצירי התנועה עם בכירים ממשרד התחבורה. בסיור בחנו המשתתפים את הנקודות הבעייתיות עליהן התריעה המועצה וזקוקות לפתרון מיידי.

ראש המועצה אשר אברג'ל, ומנכ"ל המועצה אלי דאובה אירחו בסיור את המשנה למנכ"ל משרד התחבורה קובי בלינשטיין, עוזרת בכירה לסמנכ"ל נועה ליפשיץ, עמית רפואה מחברת 'נתיבי ישראל' ורחמים מועלם נציג המושב רווחה במליאת המועצה. בסיור בחנו המשתתפים את הנקודות הבעייתיות עליהן התריעה המועצה וזקוקות לפתרון מיידי מבחינת הנושא הבטיחותי – בעורקי תחבורה בתוך הישובים וביניהם.

בצומת 'אבן שמואל' ביקשה המועצה לסיים הסדרת הצומת שבין כביש 4 לכביש 40 במחלפון שכבר תוכנן על ידי נתיבי ישראל. לחלופין, בתקופת המעבר נדרש משרד התחבורה לייצר פתרונות לבטיחות הנוסעים והולכי הרגל. בכניסה ליישוב הדתי אבן שמואל ביקשו אברג'ל ודאובה את הקמת מחלף תנועה לשימוש תלמידי בתי הספר המשתמשים בהסעות והבאים בשערי הישוב הקהילתי, המשרת את תושבי האזור.

צומת רווחה על כביש 35 גבה הרוגים בשנים האחרונות ובמועצה משוועים לרמזורים על מנת לאפשר תנועה בטוחה. בכביש זרחיה-שפיר המהווה עורק תחבורה חלופי, דרוש טיפול יסודי ומיידי. יושב-ראש המועצה והמנכ"ל ביקשו לקדם גם את סלילת כביש 39 שיחבר בין כביש 3 לכביש 40 לכיוון נחל גוברין.

המשנה למנכ"ל משרד התחבורה, הנחה את חברת 'נתיבי ישראל' להתחיל בפעולות מעשיות לפתרון הבעיות הללו. כמו-כן, נקבע כי בעוד כשבועיים תתכנס שוב ועדת מומחים שתערוך סיור נוסף באזור על מנת להחליט על הפתרון המיטבי לבעיות שהועלו

כתיבת תגובה