"לבבנו אליו": כל הפרטים על גיוס ההמונים הגרנדיוזי של בעלזא

בלי מצ'ינג ובלי הכפלות: כך מגייסים בבעלזא 18,000,000 שקלים נטו ביממה אחת • הפילנתרופים גוייסו, האדריכלים יצאו לשטח ומגידי השיעורים בקריאה נרגשת • ומי משרד הפרסום שמוביל את המהלך? כל הפרטים באתר 'ביזנעס'

מודאג לגבי עתיד המוסדות. האדמו"ר מבעלזא | צילום: אלי קובין

בעלזא שוברת שיא היסטורי חדש: האימפריה החסידית 'בעלזא' מגייסת היום לא פחות משמונה עשרה מיליון שקלים במסגרת קמפיין גיוס המונים, שהוא הגדול ביותר בהיסטוריה של היהדות החרדית, מאז החלה התופעה במגזר.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

נציין כי מדובר בקמפיין גיוס המונים רגיל, ולא במה שמכונה מצ'ינג, המכפיל את התרופה אוטומטית. כך שאם בשיטת המצ'ינג הרגילה נדרש המתרים לגייס 'רק' תשעה מיליון שקלים כדי להשיג את התוצאה המוכפלת של היעד הסופי – בבעלזא צפויים לגייס עד לסוף היום (ג') לא פחות מ- 18,000,000 שקלים נטו.

כחלק מהאסטרטגיה להתרמת ההמונים עבור מוסדות החסידות, שתחתיו מתחנכים למעלה מ- 26,000 (מתוכם 13,500 בישראל) תלמידים, בחורים ואברכי כוללים מדי יום, משתמשים בחסידות בדמויות מפורסמות על מנת להתרים את ההמונים. זאת, בדומה מהשימוש בדמויות סלבריטאים בעמותות שאינן חרדיות.

לחצו כאן למעבר לעמוד ההתרמה

כך למשל, תוך כדי כתיבת השורות נרשמה במערכת ההתרמה תרומה בגובה של למעלה ממאה אלף דולר, אותה הקדיש פילנתרופ עשיר עבור עמיתו העסקן הרפואי אלימלך פירר, הנמנה בין חסידי בעלזא. תרומות נכבדות נצפו מוקדשות גם להרה"ג מנשה רייזמן שליט"א שרבבות צופים ומאזינים לשיעורו מדי יום בכל רחבי העולם.

כך גם האדריכל החרדי המפורסם, אהרן אסטרייכר, שאף תכנן את בניית בית הכנסת הגדול בקריית בירושלים, גייס גם הוא סכום דומה באמצעות שותפים עסקיים מכל תחומי הנדל"ן.

למעשה, בכניסה ללינק ההתרמה באתר גיוס ההמונים צ'רדי, יכול התורם להקדיש את תרומתו לכל חסיד בעלזא באשר הוא. החל מהשכן לבניין, עבור דרך שותף עסקי ועד למכר שסייע לנו לא מכבר. ועם חסידות ענפה כמו בעלזא, הנמנים בה אלפים רבים של משפחות, מאמינים בחסידות כי יעמדו ביעד – מה שתלוי בעיקר בציבור התורמים, כמו גם קוראי הכתבה הזאת.

על מלאכת הפרסום, העיצוב והקריאייטיב הופקד משרד הפרסום הבעלזאי 'פוקוס' שבניהולם של שמחי רובינשטיין ומוטי גליק. על האסטרטגיה – האסטרטג החסידי חיים ברוך הלברשטאם.

6 תגובות ל: ""לבבנו אליו": כל הפרטים על גיוס ההמונים הגרנדיוזי של בעלזא"

  1. שיארגנו כפול אמן

  2. האתר של צ'רדי קרס
    משעה 3 בצהריים קשיים בכניסה לאתר וקלטת התרומות
    החברה האריכה את הקמפיין ב 7 שעות

  3. בקוזמאצ זה לא יכול לקרות
    הם מגובים בחברת גוגל

  4. אשריכם חסידי בעלזא רק אתם יכולים לעשות כאלו דברים בזכות האחדות שלכם "בעלזא לגובה"

  5. כל הכבוד להם זה חסידות שמגיע להם

  6. בעלזא איז א ווינקיל פון ציונות פון פשרות פון השכלה וכו'

כתיבת תגובה