להפוך ריקוד למקצוע

ביילה – לרקוד ולהתאמן בניגון יהודי!

הריקוד מאז ומתמיד היה ההנאה והשמחה הכי גדולה שלי. לאחר שנים כרקדנית, החלטתי להפוך תחביב למקצוע. כאישה שומרת תורה ומצוות, לא מצאתי מקום שנתן מענה לשילוב של סגנונות ריקוד שונים ברמה מקצועית תוך כדי שמירה על ערכים יהודים.

בתקופה האחרונה הגיעו אלי ידיעות על קורס מדריכות ביילה – לימוד סגנונות ריקוד שונים בניגון יהודי. כאישה משכילה בכל תחום אקדמאי אפשרי – הן במקצועות הספורט והמחול והן במקצועות החול, החלטתי לערוך בירור מקיף האם ניתן לשלב ערכים רוחניים עם מקצועיות ברמה גבוהה כל כך?

ויותר מזה – האם זה שווה את ההשקעה הכספית והנסיעה הארוכה?

דיברתי עם רבות מבוגרות הקורס מכמה מחזורים, והתוצאות מדברות בפני עצמן!

רוב הבוגרות משתלבות בעבודה בתחום הביילה ומחזירות את ההשקעה תוך חודשיים ספורים.הן מגיעות מכל קצוות הארץ מעפולה ועד אופקים, וכפי שהן מתארות – "חצי שנה שעברה כחלום", "היה שווה כל רגע","ליום שלישי חיכיתי כל השבוע".

הבאנו  לכם כמה מהציטוטים כפי שנאמרו על ידי בוגרות הקורס,מבלי לשנות מאום  והמסקנה שהתקבלה – אכן, לרקוד ולהתאמן בניגון יהודי!!!

 

מצ"ב חוויות של משתתפות מקורס מדריכות ביילה

"לקחת את הריקוד לצד החיובי של חיבור לעצמינו ולקב'ה, לדעת מתי לשחרר ומתי להרפות עם אמונה חזקה" .(אפרת ש. – מירושלים מלמדת ביילה.5 ימים בשבוע , מחזור 8)

"זה קורס נדיר, לא כמו בכל החוגים שהייתי. עם מוזיקה יהודית טובה והתחברות. למדתי ממך מזה מקצועיות בן בתנועות והן בחיבור ועמידה בזמנים. תודה על כל מה שלמדתי ממך. רינת מאופקים. מחזור 7

"שנים שאני רוקדת ומלמדת ריקוד ובקורס שלך נהניתי מחוי'ה רוחנית, נפשית, גופנית.עשית לי סדר בראש, לימדת אותי איך להעביר בצורה הכי נכונה ומסודרת, שיעור מאלף ומשמח עם מקצועיות מדהימה".

מוריה מנתניה, מורה לביילה.- 3 פעמים בשבוע

"עם כל הביטחון העצמי שלי והדינאמיות שלי, הרגשתי שעברתי תהליך שלימד אותי שאי אפשר בלי עבודה והתמדה ואני לוקחת איתי את השיעור הזה לכל תחומי החיים, .".נעמה מרכסים, 4 קבוצות  מחזור 8

היה לי חוי'ה, הכניס אותי לכושר ונתן לי כח להמשיך, הייתי כבר מדריכת אירובי. כולן עברו לביילה "שרה מביתר. מחזור 6

"אני מעבירה שנים חוגים ובקורס ביילה למדתי גם לרקוד מקצועי וגם ללמד מקצועי" (חני.ו. מלמדת בסמינרים . מחזור 5)

"העברתי חוגי ספורט ואירובי , וכיום כולן רוצות ביילה, כל החוגי אירובי התבטלו. כולן רוצות ביילה!" (חני .ו.מאלעד מלמדת ביילה בסמינרים)

"מהביילה את יוצאת עם תעודה ועבודה, כ"כ למדתי ונהנתי – תודה שהגשמת לי חלום " (יעלי מהמרכז.)

"שורה תחתונה, הקורס היווה בשבילי טיפול רגשי, העצמה נשית ששום טיפול, קורס או תכנית לא נתן לי. אני היום אישה שמחה, בריאה וחיה את הגרסה הכי טובה של עצמי כמו ששנים רבות רק חלמתי." (פנינה – בני ברק)

מזמינות אותך ליום פתוח של פעם בשנה ביום שלישי ה – 14.6 ט"ו בסיוון בשעה 16:00 – במכללה האקדמית בוינגייט נתניה.

הכרות עם השיטה בהנחיית מייסדת השיטה ד"ר קרן בנין, הכרות עם בוגרות המתפרנסות בשפע מהשיטה וסדנת ריקוד חווייתית בחמישה סגנונות שונים.
להרשמה – 0723953430

כתיבת תגובה