לחובבי השטח: קבלו את ה-WILDCAT XX החדש

'מטרו מוטור', יבואנית רכבי השטח של קונצרן Textron לישראל, מודיעה על התחלת השיווק של רכב השטח חדש – ה-Wildcat XX | צפו

WILDCAT XX רכב השטח החדש צילום: יח:צ

ה-Wildcat XX החדש מציע חווית נהיגה ללא תחרות, בזכות מערכת מתלים ייחודית בתצורה שונה מהמקובל, עמידות גובהה של הרכיבים השונים, ותא נהג ומטען הטובים בקטגוריה.

מתלים והתנהגות: חווית נהיגה ושליטה הטובים בקטגוריה, מהלך מתלים של מעל 45 ס"מ; ה-Wildcat XX מציע מערכת מתלים ייחודית, עם זרועות A קדמיות אשר אינן שוות באורכן, וזרועות עקיבה אחוריות בתצורת מרוצים.

מערכת מתלים זו גורמת לתנועה אנכית של הגלגל על פני הקרקע, ומפחיתה תנועה צידית שלו, הפוגמת באחיזה ומפחיתה את שטח המגע של הצמיג למעשה מערכת מתלים זו מפחיתה ב-80% תנועה צידית של הגלגלים האחוריים ושל עד 40% בצמד הגלגלים מלפנים. כך למעשה, ה-XX מייצר יותר אחיזה, ומוריד את הכח לקרקע בצורה הטובה ביותר מכל רכבי ה-SBS הקיימים בשוק היום.

ה-Wildcat XX מצויד במתלי מרוץ מסוג FOX 2.5 Podium QS3 הכוללים בוכנה כפולה שמונעת את נעילת הבולם על ידי שיכוך נוסף בשליש האחרון של המהלך. בכלי גם הגה כח אלקטרוני (EPS)

ביחידת ההנעה תפגשו מנוע 3 צילינדרים חדש, בנפח 998 סמ"ק המציע 125 כוחות סוס והנעת 2WD\4WD עם נעילת 4WD לטובת יכולת במגוון תנאי שטח, כולל טיפוס גם בתנאים קשים במיוחד

תא הנוסעים, לטענת היבואנית, הוא הגדול ביותר בקטגוריה, בין היתר עם מושב נהג מתכוונן.  חישוקי 15" וצמיגי CST Behemoth בקוטר 30 אינטש מהווים את "השילוב הקרבי ביותר בקטגוריה"

ברכב השטח החדש ארגז אחסון אחורי הגדול בקטגוריה, עם כושר העמסה של מעל 136 ק"ג ומקום לגלגל חלופי, תא אחסון נוסף של מעל 15 ליטר בתא הנוסעים,  שקע 12 וולט כסטנדרט ועוד.

ה-Wildcat XX יימכר בישראל במחיר השקה של 148,000 ₪, כולל חבילת אבזור מקיפה בשווי של 20,000 ₪.

כתיבת תגובה