ליל הסדר עם יינות יקב טפרברג

יינות יקב טפרברג כשרים לפסח למהדרין מן המהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית, ללא חשש ערלה טבל ושביעית.

מארז יינות טפרברג לפסח

מכירות היין בישראל מזנקות מידי שנה לקראת חג הפסח, בזכות מצוות שתיית "ארבע כוסות" בליל הסדר – מה שמביא לצריכה משמעותית של יינות. בחג הפסח יוצאים רבים להתארח ושמחים להביא מתנה מכובדת של יינות מובחרים למאחרים. כשאתם מתלבטים אלו יינות לבחור, יקב טפרברג  מציע לכם יינות איכותיים ומשובחים, בעלי טעם וארומה ייחודיים המלווים את היקב המשפחתי כבר שנים ארוכות וזוכים למגע הזהב של היינן הנודע שיקי ראוכברגר.

בכל שולחן חג, בכל מעגל השנה, טפרברג מציעה את היינות המובחרים והאיכותיים ביותר – בסדרות נבחרות ובמגוון מחירים. היינות של טפרברג מגיעים מכרמים נבחרים, וזוכים לליווי צמוד מרגע נטיעת הגפנים ועד לבקבוק היין האיכותי. בתהליך הקפדני של יצירת היין, הושם דגש רב על הבלטת המאפיינים של כל כרם וכרם ממנו הגיעו הענבים, הבאים לידי ביטוי בקרקע ובאקלים באזור הגידול. היינות המובחרים של טפרברג התבגרו בחביות היין שביקב בלב הרי יהודה, וזכו לארומה ייחודית.

לקראת חג פסח משיק יקב טפרברג גם מארזי שי חגיגיים ומהודרים ממבחר יינות היקב, הכוללים יינות איכותיים ומתנות ייחודיות – דוגמת מארז יינות מסדרת inspire עם פותחן יין מהודר, מארז יינות מסדרת impression עם שני גביעי יין איכותיים, מארז יינות מבעבעים מסדרת moscato עם שני גביעי יין מהודרים ומארזים חגיגיים נוספים.

יינות יקב טפרברג כשרים לפסח למהדרין מן המהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית, ללא חשש ערלה טבל ושביעית.

כתיבת תגובה