למרות המחיר: 700 אלף כלי רכב מנויים לכביש 6 החדש בתוך חודש

בכביש 6 חוצה צפון ביצעו עד כה מעל למיליון נסיעות עם ממוצע כ-50 אלף נסיעות ביום • 200 אלף כלי רכב מנויים לכביש 6 חוצה צפון באמצעות פנגו • על נהגים המנויים לכביש 6 לבצע רישום נפרד לכביש 6 חוצה צפון

פנגו - גם בכביש 6 | צילום: יח"צ, עיבוד תמונה: ביזנעס

חודש לפתיחת כביש 6 חוצה צפון, מדווחת פנגו ממועד פתיחת הרישום בחרו 200,000 נהגים להירשם באמצעותם כמנויים בכביש החדש.

'ביזנעס' מתרחב בניו-מדיה: מהיום, כל העדכונים – גם בוואטסאפ!

מדובר על קצב רישום גבוה מאוד של נהגים שבחרו לבצע את הרישום באמצעות אפליקציית פנגו ובסך הכל נרשמו עד היום 700 אלף נהגים כמנויים על כביש 6 חוצה צפון כשחלקם בחרו לבצע רישום באמצעות אתר האינטרנט של הכביש ובאמצעות ספקי שירות אחרים.

בפנגו מציינים, כי הרישום מתבצע גם באמצעות שיחות טלפוניות למוקד החברה, בהתחשב בכך שלחלק ניכר מהנהגים החרדים אין סמארטפון. התשלום מתבצע בתום הנסיעות בפועל, שנרשמות על פי מצלמות זיהוי מספר הרכב, כך שנהגים שלא ביצעו נסיעות לא מחויבים.

עוד ציינו בפנגו, כי כביש 6 חוצה צפון מצריך רישום מכל ציבור הנהגים בישראל וכי נהגים המנויים לכביש 6 הקיים חייבים גם הם להירשם כמנויים באופן נפרד לכביש 6 חוצה צפון. עד לסוף 2018 מצפה פנגו לעשרות אלפי נהגים נוספים שיירשמו לשירות ועד לסוף 2019 צפויים להירשם אליו כחצי מיליון נהגים.

עלות הנסיעה לרכב פרטי במקטע הראשון שנפתח (יוקנעם) עומדת על 2.39 שקלים בשעות רגילות ו-4.16 שקלים בשעות העומס. תשלום ורישום באמצעות פנגו לנסיעה בכביש 6 חוצה צפון חוסך לנהגים את עמלת הגבייה בסך 1.18 שקלים לכל נסיעה ובעלות הסופית שישלמו נהגים שאינם מנויים על הכביש – בכ-25%-50%.

הכביש החדש פותח שער חדש לצפון ומתפרס על פני 22 קילומטר וכולל שלוש מנהרות באורך 5 קילומטר. המקטע הראשון בכביש הוא מקטע יוקנעם, בין מחלף יוקנעם למחלף תל קשיש, עוקף את "מסדרון יוקנעם" וצומת התשבי הפקוק ויוצר ציר תנועה ראשי ומהיר המחבר בין מרכז לצפון הארץ.

המקטע השני, שיפתח בהמשך מחבר בין מחלף העמקים למחלף סומך. מקטע זה יהווה אלטרנטיבה מהירה וקצרה למחלף יגור לנוסעים מאזור צפון מזרח (עכו, נהריה והקריות) לכיוון מרכז הארץ וכמובן גם לנוסעים ממרכז הארץ לכיוון צפון.

6 חוצה צפון הוא כביש האגרה השני בישראל שבו ניתן לשלם באמצעות פנגו ומתווסף לנתיב המהיר לתל אביב. המנויים שהצטרפו לנסיעות בכביש 6 חוצה צפון יכולים לשלם באמצעות פנגו גם על נסיעות שביצעו בנתיב המהיר לתל אביב.

לפנגו מעל ל-2 מיליון משתמשים פעילים ומשלמים שעושים שימוש במגוון השירותים שמציעה האפליקציה כמו צייד החניה, פנצ'ר, חילוץ, שטיפת רכב ותשלום על חניה בכחול לבן וכ-200 חניונים ברחבי הארץ.

לדברי רועי אלבז, מנכ"ל פנגו, "כביש 6 חוצה צפון מחבר את תושבי הצפון בדרך מהירה שמקצרת מאוד את זמני הנסיעה ותחסוך בפקקים. קצב הרישום הגבוה באמצעות אפליקציית פנגו והמוקד הטלפוני הוא משביע רצון ואנחנו מודים לנהגים שבוחרים בפנגו לא רק לתשלום על חניה, אלא גם בשירותים נוספים כמו כבישי אגרה".

אבי בן ארי, סמנכ"ל השיווק של קבוצת שפיר, מפעילת כביש 6 חוצה צפון, מסר כי "שיתוף הפעולה עם פנגו כאמצעי לתשלום על נסיעות בכביש 6 חוצה צפון ובנתיב המהיר לתל אביב זכה להצלחה גדולה וחסך לנהגים תשלום של עמלות רישום. אנחנו קוראים לנהגים ותושבי האזור שעושים שימוש בכביש להקדים ולהירשם לשירות כבישי האגרה כדי לחסוך עלויות מיותרות כפי שעשו רבים ואחרים עד כה".

תגובה אחת ל: "למרות המחיר: 700 אלף כלי רכב מנויים לכביש 6 החדש בתוך חודש"

  1. חבל על כל שקל לחברה ההזויה הזו …פשוט לנסוע בכבישים חינמיים ולא להתפתות : הרי מדובר בגנבים!!!

כתיבת תגובה