לפי שווי של כ- 300 מיליון ש': מנורה רכשה 20% מרם אדרת

מנורה מבטחים – המחזיקה בזרוע 'מנורה מבטחים נדל"ן – נכנסת לתחום ההתחדשות העירונית שבה בולטת 'רם אדרת' | תשקיע כ- 60 מיליון ₪ ברם אדרת ובתמורה תיכנס כשותפה בחברה | חלקה של מנורה יהיה כ- 20% משוויה של רם אדרת, שנאמד בכ- 300 מיליון ₪

מנורה ורם אדרת בחתימה על הסכם הרכישה | צילום: יח"צ

מנורה מבטחים חתמה אתמול (10.5) על הסכם השקעה עם קבוצת רם אדרת, לפיו תשקיע מנורה מבטחים כ- 60 מיליון ₪ ברם אדרת ובתמורה תיכנס כשותפה בחברה. חלקה של מנורה יהיה כ- 20% משוויה של רם אדרת, שנאמד בכ- 300 מיליון ₪. עורכי הדין שייצגו את רם אדרת הם עו"ד שגיא המר ועוה"ד מיכל ניסני ממשרד פישר בכר חן ואת מנורה מבטחים עו"ד אביב פריאנטי ועוה"ד שירה מרגלית ממשרד הרצוג פוקס נאמן.

קבוצת רם אדרת הוקמה על ידי דורון נמרוד ורמי בסירטמן בשנת 2000, כחברת הנדסה. היא ביצעה עבודות הנדסה בבתי החולים וולפסון ומאיר, במלון דיויד אינטרקונטיננטל בירושלים, באיצטדיון וולודרום בתל אביב ובפרויקטים נוספים. כיום לקבוצה שלוש זרועות פעילות: ביצוע פרויקטים הנדסיים מורכבים, ייזום ובנייה של פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית. במהלך השנה האחרונה מכרה החברה כ- 1,000 יח"ד במגוון פרויקטים ברחבי הארץ והמלאי העסקי שלה כולל כ- 5,000 יח"ד בתכנון ובשיווק.

לדברי דורון נמרוד, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת רם אדרת: "אנחנו מודים לחברת מנורה מבטחים ולמי שהוביל את העסקה הזאת, עוזי לוי, על הבעת האמון בנו. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר חברות ביטוח ופיננסים שבוחרות להשקיע בענף הנדל"ן, שכבר הוכיח את השתבחותו הכלכלית והתשואות הגבוהות שהוא מספק למשקיעים. בשנתיים האחרונות, רם אדרת נמצאת במגמת צמיחה והתרחבות והכניסה של מנורה מבטחים תאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את פעילותינו".

לדברי עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן: "חברת רם אדרת היא חברת נדל"ן פרטית יציבה ומבוססת, שצומחת בזכות ההון האנושי המובחר שמוביל אותה. אני מברך על העסקה שנחתמה היום ומאמין שמדובר בהזדמנות מצוינת להתפתחותה של החברה בתחום המגורים בישראל ובעיקר בתחום ההתחדשות העירונית, שהוא כיום התשובה להגדלת מלאי הדירות למכירה בישראל. אני מודה לשהם ולדמן, מנהל תחום השקעות נדל"ן במנורה מבטחים, על הובלת העסקה".

כתיבת תגובה