לפי שווי 146 מיליון דולר: אושר מיזוג ALD ו-וHUB Security

המיזוג אושר על ידי אספת המניות ברוב של כ-96% מתוך סך המצביעים שאינם בעלי שליטה בחברה ושאינם בעלי עניין אישי באישור ההחלטה • המיזוג וגיוס הכספים שלצידו מובלים על ידי חברת ההשקעות A-Labs Advisory & Finance Ltd., קרן קלובר וולף קפיטל ואוריון חיתום והנפקות • לאחר המיזוג ישונה שם החברה הציבורית ל- HUB Security; אייל משה ישמש כמנכ"ל ובעל שליטה בחברה הממוזגת

אייל ואיתן משה | צילום: יח''צ

חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, דיווחה הבוקר (ג') על קבלת אישור מבעלי המניות למיזוג פעילותה עם חברת האב אבטחת מידע בע"מ ("האב"). המהלך אושר במהלך אסיפת בעלי המניות שנערכה אמש. כפי שדווח, החברה מתכננת גיוס של כ – 50 מיליון דולר ממשקיעים ושווי החברה הממוזגת צפוי לעמוד על 146 מיליון דולר אחרי הכסף.  

על פי הודעות החברה הקודמות, שיעור ההחזקה של בעלי מניות HUB בחברה לאחר ההקצאה צפוי להיות כ- 51% שלא בדילול מלא, שם החברה צפוי להשתנות מ-ALD להאב אבטחת מידע ואייל משה, כיום מנכ"ל האב, ימונה למנכ"ל החברה הממוזגת. את מהלך המיזוג וגיוס הכספים שלצידו מובילים חברת ההשקעות A-Labs Advisory & Finance Ltd., קרן קלובר וולף קפיטל שותפות מוגבלת ואוריון חיתום והנפקות בע"מ. 

פייפלין של עסקאות משותפות

מאז ההודעה על המיזוג צפוי, פעלו החברות לחתימה על מגוון פרויקטים משותפים. רק לפני כשבועיים הודיעו השתיים על הסכם עם חברת בקוז האנגלית לאספקת פתרונות סייבר ומכירת כ- 150 שרתים מאובטחים על פני 3 שנים שישמשו מערכת תשלומים במדינות אפריקה ובהן ניגריה. הפרויקט הכולל מוערך ב- 68 מיליון ש״ח, על פני 3 שנים. מוקדם יותר דיווחה אי.אל.די על הסכם משותף גם עם שתי חברות מקבוצת הביטוח של לוידס העולמית (Loyds) הפעילות בכ-130 מדינות ועם חברת   Trilogy Networks המפעילה ענן פרטי הראשון בעולם לרשתות טלקום שמטרתו לקשר בין מפעילי רשתות ונותני שירותים כדי לחלוק משאבים ולספק פתרונות חדשים לאבטחת סייבר, תשתיות IoT ו- G5.

אי.אל.די הינה חברה ישראלית ותיקה ומבוססת הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים עם לקוחות מובילים מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ – 130 מיליון ש״ח הגדל באופן עקבי ויציב. הקבוצה עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום אמינות מערכות. לקוחות החברה הינם גופים ממשלתיים וחברות ענק בעולם שעובדות עם אי.אל.די מעל 20 שנה. החברה מעסיקה כ – 400 עובדים ומשרדיה ממוקמים באור יהודה, בישראל. 

האב סקיוריטי מציעה פתרונות אבטחת סייבר לתחומי ה- AI, דאטהֿ, פינטק ותשתיות. פלטפורמת הסייבר של HUB Security מתכוננת ומיוצרת על ידי החברה בישראל ונותנת הגנה ברמה צבאית לארגונים. הנחת היסוד של החברה היא שהמערכות עליהן היא מגנה הן כבר פרוצות ולכן יש לספק הגנה בסטנדרט גבוה יותר למידע הרגיש ביותר. הפתרון של החברה יאפשר לחברות וארגונים הרגישים ביותר להריץ אפליקציות של בינה מלאכותית ברמת האבטחה הגבוהה ביותר כפי שנדרש עבור שירותי בריאות, תשתיות קריטיות ופיננסים. בשנה האחרונה החברה חתמה על מספר הסכמים חדשים ובינהם עם ענקית האחסון סיגייט (Seagate), Lloyd'sֿ, הסכם שת״פ עם Kudelski Security ויחידת הסייבר של חברת חשמל הישראלית. האב סקיוריטי הוקמה ב-2017  על ידי אייל משה ואנדריי יארמנקו ולחברה משרדים בתל אביב וניו יורק, מונה כ-25 עובדים.

דותן משה, משנה למנכ"ל ALD, אמר היום: "אנו שמחים על כך שהמיזוג אושר באסיפת בעלי המניות שלנו. בחודשים האחרונים עבדו הצוותים של שתי החברות על מימוש הפוטנציאל המשותף באמצעות חתימה על עסקאות שמביאות לידי הביטוי את הסינרגיה בין שירותי הייעוץ ומערך המכירות המפותח של ALD לבין המוצרים החדשניים של האב סקיוריטי בעולמות האבטחה". 

לדברי אייל משה, מנכ"ל HUB Security: "מודים לבעלי המניות של ALD על הבעת האמון במיזוג ומאמינים שהעסקאות שעליהן דיווחנו רק מגרדות את קצה הקרחון של הפוטנציאל העסקי של החברה הממוזגת. אנו נרגשים לקראת העתיד המשותף". 

כתיבת תגובה