לראותה בלבד: הפרארי 488 פיסטה החדשה – החל מ-2.5 מיליון

אוטו איטליה, יבואנית פרארי החלה לשווק הבוקר את הפרארי 488 פיסטה במחיר התחלתי של 2.510 מיליון ש"ח • עד כה נרשמו 3 הזמנות בישראל, כאשר אחת כבר תעלה לכביש כבר החודש

פרארי 488 פיסטה | צילום: יצרן

אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי בישראל החלה הבוקר לשווק את פרארי 488 פיסטה החדשה, שהיא מחליפתה של פרארי 458 ספצ'יאלה.

היא נכנסת לנעליים הגדולות עם מנוע חזק יותר, טכנולוגיות מתקדמות יותר מעולם המרוצים וחידושים שלא נראו עוד בעולם רכבי הספורט.

מנוע ה-V8 המוגדש, אשר זכה בתואר מנוע השנה לשנת 2018, מגיע היישר מגרסת המרוץ של ה- 488 (488 צ'לנג') וכולל בין היתר מכלולים קלים יותר, בוכנות וטלטלים חדשים, מצנן ביניים גדול יותר ושימוש בטכנולוגיות מעולם המרוצים כדי להפיק כעת 711 כ"ס ב- 8,000 סל"ד ו-77 קג"מ ב-3,000 סל"ד (שיפור של 50 כ"ס וקג"מ אחד לעומת ה- 488 GTB). לשם השוואה, לפרארי אנזו עם מנוע V12 יש 660 כ"ס 'בלבד'.

התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת בפיסטה רק 2.85 שניות (0.15 שניות מהר יותר מפרארי 458 ספצ'יאלה) והמהירות המרבית היא מעל 340 קמ"ש. בפרארי מבטיחים שצליל המנוע בשילוב עם מערכת הפליטה החדשה יציעו ריגוש מקסימלי ועוצמה שתקביל למכוניות מרוץ.

מתחת לעיצוב החדש והאגרסיבי של הפיסטה ישנה רשימה ארוכה של מערכות וטכנולוגיות המשפרות את התנהגות הרכב וביצועיה על המסלול, כיאה לפרארי. כל מערכות הרכב תוכננו להגיב מהר יותר, בחדות יותר ובאופן נשלט יותר, על מנת לאפשר ללקוחות ליהנות מהנסיעה ברכב בכל מהירות. תיבת ההילוכים מחליפה הילוכים מהר יותר, המנוע מגיב ללא השהיית טורבו כלל ומערכות הבקרה האלקטרוניות שופרו ונוספו להן פונקציות חדשות המאפשרות לשלוט על הרכב בצורה מיטבית בגבולות האחיזה.

כדי להבטיח את הביצועים ואת ההבטחה למכונית מרוץ לכביש שלקוחות פרארי מחפשים, ביצעה החברה שדרוגים למגוון תחומים ברכב: שלדה ומשקל – לדוגמה, הפחתה של 18 ק"ג במשקל המנוע; אווירודינמיות, מערכת בקרה, עיצוב פנים – עם הכוונה והמחווה לעולם המרוצים: ה-488 פיסטה מיוצרת אך ורק עם מושבי מרוץ קלים העשויים מסיבי פחמן ולפי מידת הנהג. ובמקום עור בתא הנוסעים יש שימוש נרחב בבד אלקנטרה איכותי המכסה כל חלק בתא הנוסעים בשילוב עם פסי צבע ותפרים בצבעים נועזים – שחור, אדום, צהוב או כחול.

ה-488 פיסטה תשווק במחיר התחלתי של 2 מיליון ו-510 אלף שקלים.

שלושה ישראלים מאושרים (ומעושרים) כבר הזמינו והרכב הראשון יעלה לכביש כבר החודש.

תגובה אחת ל: "לראותה בלבד: הפרארי 488 פיסטה החדשה – החל מ-2.5 מיליון"

  1. אני לא מבין אפשר ליסוע עם זה בארץ כשהמהירות המירבית המותרת היא רק 120 קמ"ש

כתיבת תגובה