לראשונה: אפליקצייה לדיווח על ליקויים בתחבורה הציבורית

המתנתם בתחנה והאוטובוס איחר, או לא הגיע? מעתה, תוכלו להתלונן און-ליין באמצעות יישומון שיזם מוקד פניות הציבור של ארגון '15 דקות'. האפליקציה נוסתה בימים האחרונים בהצלחה בידי עשרות נסיינים

הסוף לזילזול בזמנם של הנוסעים בתחבורה הציבורית. צילום: cunaplus | שטארסטוק

נוסעי תחבורה ציבורית – בהם חרדים רבים – נתקלים לא אחת בעיכובים, איחורים ושירות לקוי של התחבורה הציבורית. לראשונה בישראל, ארגון '15 דקות', סיים פיתוח של יישומון, אפליקציה בלע"ז, כדי לקבל דיווחים בזמן אמת על אודות שירות לקוי.

האפליקציה מזהה את מיקום הנוסע, ובאמצעות דיווח קצר שאורך פחות מ-30 שניות, התלונה מגיעה ישירות למוקד פניות הציבור של '15 דקות'. המוקד מטפל בפניות מול הרשויות השונות ובמקרה הצורך אף מנחה את המתלונן להגיש תביעה קטנה על מנת לקבל פיצוי כספי.

• מחצית מתלונות הנוסעים, על תחומים שבאחריות משרדה תחבורה

האפליקציה פותחה בידי ארבעה סטודנטים ממכללת עזריאלי בירושלים: עבדאלהאדי עבדאללה, מוחמד אברהים, חוסיין גבר ואוסיד גבר. בימים האחרונים עשרות נסיינים ברחבי הארץ כבר משתמשים בה בהצלחה. בימים הקרובים תותאם האפליקציה למערכת ההפעלה IOS ולאחר מכן תהיה זמינה להורדה מה-App Store.

מנכ"ל '15 דקות', גיל יעקב, מאושר מהצעד, שיסייע רבות לנוסעי התחבורה הציבורית: "הקשר עם הציבור הוא לב הפעילות שלנו", אמר. עם זאת, לא ברור עד כמה המהלך החדש, והמבורך יש לציין, יסייע לציבור החרדי שעושה שימוש יום-יומי בתחבורה הציבורית: בהתאם להוראת הרבנים, רבים במגזר עושים שימוש בטלפונים חכמים, שאינם פתוחים ברובם להורדת אפליקציות.

קישור להורדת האפליקציה בגוגל פליי:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.app15minutes.app15mins

 

תגובה אחת ל: "לראשונה: אפליקצייה לדיווח על ליקויים בתחבורה הציבורית"

  1. מבורך

כתיבת תגובה