לראשונה: תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים בפיקוח רבנים

לראשונה במגזר החרדי: תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים בפיקוח ועדת הרבנים | תשתית הסיבים האופטיים המתקדמת של החברה הראשונה שזוכה לפיקוח ועדת הרבנים לשירותי התקשורת המקוונת – מאפשרת כיום גלישה במהירות של עד 5GB בטכנולוגיה מתקדמת

מימין לשמאל: הרה"ג מרדכי גולדשטיין, רב שכונת משכנות יעקב, מר יוסי חבר מנכ"ל IBC UNLIMITED, הרב בצלאל סטץ’ עו"ד ונוטריון ישראל הכט

חברת IBC Unlimited מעדכנת כי הגיעה להסכם עם ועדת הרבנים לפיקוח כשרות סיבים אופטיים אשר יאפשר לראשונה לספק למגזר החרדי תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים בפיקוח ועדת הרבנים.

ועדת הרבנים הוסמכה על ידי גדולי הרבנים לבדוק את שירותי תשתית התקשורת עבור הציבור החרדי, על מנת לאפשר לציבור חרדי העושה שימוש בשירותי תקשורת לצורכי פרנסה לקבל  סיב אופטי מפוקח​. ל'ביזנעס' נודע כי בוועדה חברים בין היתר: הגר"נ קופשיץ, הגרש"ז פערלשטיין, הגר"מ גולדשטיין, הרב וובר, הרב מאיר קסלר, הרב מנדלזון, הרב ברוורמן והרב רובין.

במסגרת ההסכם, המעוניינים יוכלו לרכוש שירותי תקשורת על גבי תשתית הסיבים של Unlimited IBC וזאת באמצעות ספקיות שירותי הגישה. השירות המאושר על-ידי הוועדה הינו שילוב של סינון תכנים בתוספת סיב ייעודי.

בכך תהפוך תשתית הסיבים של IBC Unlimited לתשתית התקשורת היחידה המאפשרת ללקוחות המגזר החרדי לרכוש שירותי תקשורת בפיקוח ועדת הרבנים.

מנכ"ל IBC Unlimited, יוסי חבר: "IBC גאה להיות החברה היחידה שמספקת למגזר החרדי את האפשרות לקבל שירותי תשתית תקשורת על גבי סיבים אופטיים בפיקוח ועדת הרבנים. כחברת תשתיות התקשורת הסיטונאית הגדולה והמובילה בישראל אנחנו רואים חשיבות גדולה בהתאמת התשתיות שלנו לכלל המגזרים בישראל ובאופן שמתחשב באורחות חייהם. אני מודה לרבנים חברי הוועדה על שיתוף הפעולה שהביא להסכם החשוב הזה".

תשתית הסיבים האופטיים המתקדמת של החברה מאפשרת כיום גלישה במהירות של עד 5GB בטכנולוגיה המתקדמת – XGS-PON בכל כתובת שאותה מחברת החברה. רשת הסיבים האופטיים של החברה מגיעה כיום למעלה מכ-1,650,000 משקי בית מחוברים ב-172 יישובים ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה