מאוגוסט ועד פברואר: 11 מיליון בחשבוניות פיקטיביות

בתוך חמישה חודשים: תושב ירושלים הפיץ חשבוניות פיקטיביות בסך של 10.6 מיליון שקל וקיזוז תשומות בהיקף 9.6 מיליון ש"ח • החשוד נתפס ונשפט במסגרת פעילות רשות המסים לאיתור חברות פיקטיביות, שוחרר בתנאים מגבילים

רשות המיסים. צילום: פלאש 90

שוחרר בתנאים מגבילים בעליה של חברה, החשוד בהפצת חשבוניות מס פיקטיביות בסכום של כ-11 מיליון ₪, ובקיזוז תשומות בסכום של כ-10 מיליון ₪.

בית משפט השלום בירושלים, נעתר לבקשת מחלקת ביקורת מכס ומע"מ ירושלים והורה על שחרורו בתנאים מגבילים של אייל אפרימי, (58), מירושלים, בעליה של חברת א.מ.א טבעי.

על פי המתואר בבקשת המעצר, חשוד אפרימי, בקיזוז תשומות בהיקף של 9.6 מיליון שקלים, כשסכום המע"מ עומד על 1.6 מיליון ₪, בנוסף להפצת חשבוניות מס פיקטיביות בסכום של 10.6 מיליוני שקלים, כל זאת במהלך התקופה שבין חודש אוגוסט 2018 ועד היום. החשוד נחקר במשרדי היחידה החוקרת ומסר את גרסתו בנוגע לחשדות המיוחסים לחברה, הוא אף קשר את עצמו לביצוע העבירות והגרסה שמסר מחזקת את החשדות כנגדו.

שופט בית משפט השלום אורן סילברמן שחרר את החשוד בתנאים מגבילים בהם, ערבות עצמית בסך בסכום של 200,000 ₪, הפקדת מזומן בסכום של 10,000 ₪ ועוד…

כתיבת תגובה