מגיעים לקריית-מלאכי? הכינו את הארנק או את ה'פנגו'

קריית-מלאכי מצטרפת לשורה של ערים מתקדמות בישראל – והחל מהיום (ב') יחלו המבקרים בה, כמו גם התושבים, לשלם עבור חנייה. צעד קטן לחונה, צעד גדול לקופת העירייה?

אבני שפה כחול לבן | צילום אילוסטרציה: באדיבות המצלם

החל מהבוקר – תצטרכו לשלם גם על חנייה בקריית-מלאכי. העיר הקטנה, הנמצאת גיאוגרפית במרכז אבל מנטלית עמוק בפריפריה, החלה לגבות החל מהבוקר (ב'), עבור חנייה במרכז העיר.

לתושבי גוש-דן וירושלים זה נראה מובן מאליו, אבל עבור המקומיים מדובר בסוג של היסטוריה. עבור 60 הדקות הראשונות לא תצטרכו לשלם, אך לאחר-מכן ייגבה תשלום בן 2.5 שקלים לתושבי המקום, ו-5 שקלים מאורחים.

במקביל, קריית-מלאכי חתמה על הסדר תשלום לחניה בכחול לבן עם 'פנגו'. החונים יוכלו לשלם עבור החניה באפליקציה הזמינה להורדה במכשירים חכמים, או באמצעות מוקד השירות של פנגו בטלפון 4500*.

קריית מלאכי היא העיר ה-53 שחתמה על הסכם עם פנגו+ ומצטרפת לערים הגדולות בישראל שבהן כבר הונהגו הסדרים לחניה בכחול לבן. בתוך כך, פנגו+ מזמינה את תושבי קריית-מלאכי והאזור להסתייע בפיצ'ר החדש שלה, "צייד החניה" הניתן חינם. צייד החניה מסייע לנהגים בקרבת רחובות עמוסים לאתר חניה פנויה בקרבת יעד הנסיעה. פיצ'ר צייד החניה משולב באפליקציה של פנגו ויכול לחסוך זמן רב וכסף באיתור חניה קרובה ומשתלמת יותר.

בעיר הדרומית, מתגוררים 21,500 תושבים בלבד בעיר מתגוררת קהילה גדולה, ומשפיעה מאוד, של חסידי חב"ד, המונים כ-500 משפחות – לצד קהילה ספרדית. בעיר מתוכננות – וגם נבנות – שכונות חדשות שככל-הנראה יביאו לעיר קהלים חדשים, אולי גם קהילות חרדיות נוספות.

כתיבת תגובה