מגמה: 'סופר פארם' שוכרת חנויות ש'סמארט פארם' סוגרת

רשת 'סמארט פארם' שהוקמה ע"י הממונה על התחרות כדי ליצור רשת פארם שלישית מול 'סופר פארם' ו'Be' של שופרסל בעת שהאחרונה רכשה את 'ניו פארם' – סוגרת סניפים • לחלק מהחנויות נכנסת 'סופר פארם' • במקביל 'גוד פארם' של רמי לוי בצמיחה – ייתכן ותרופות מרשם ייכנסו לרשת במהלך 2019

משרדי הנהלת סופר פארם, הרצליה | צילום: דוד שי, ויקיפדיה

רשת 'סמארט פארם' נפרדת מסניפים ברחבי הארץ והספקים – כך לפי דיווח מפי גורמים בענף שצוטטו ע"י מירב קריסטל בYNET – עוברים לספק לה סחורות במזומן. שלש חנויות שפינתה 'סמארט פארם' תאכלס בקרוב 'סופר פארם', כשעל חלק אחר של הסניפים מתנהל מו"מ ע"י מספר גורמים.

את הקמת הרשת, בבעלות האחים איציק ושרון ניסנוב, יזמה לפני מכירת 'ניו פארם' ל'שופרסל', הממונה על התחרות במשק, כדי לייצר מתחרה הולם לשתי הרשתות.

עתה נראה, כי האחים ניסנוב, שבשנה האחרונה חוו את מכירת 'כפר השעשועים' והשיקו את 'מיניסו' הסינית בישראל לצד פתיחת 'סמארט פארם', לא ימשיכו להישאר בענף – למעט מספר סניפים בודדים שטרם הוחלט לגביהם אם ישמשו כחנויות פארם וחלקם יוקדש ל'מיניסו'.

האחים ניסנוב צברו באחרונה הפסדים רבים, ולאחרונה פורסם כי במכתב ששיגרו לספקים, ביקשו הסדר חוב.

בשנה שעברה רכשו האחים ניסנוב ב-26 מיליון שקלים עשרה סניפים של ניו פארם, לפני  ש-Be של 'שופרסל' הושקה.

נציין כי רשת 'גוד פארם' בבעלות רמי לוי, אוהד סנדלר ואדם פרידלר, שעדיין לא מוכרת תרופות מרשם ויש לה 12 סניפים עם צפי גידול מטאורי עד סוף 2019 ללמעלה מ-20 סניפים, צפויה להיכנס לתחום תרופות המרשם אונליין לקראת סוף 2019.

כתיבת תגובה