מהגדולים בישראל | קבוצת איציק תשובה תקים מרלו"ג בנווה ימין

קבוצת איציק תשובה מרחיבה את הפעילות ותקים מרכז לוגיסטי במושב נווה ימין, על שטח של כ- 100 דונם, בהיקף השקעה של כחצי מיליארד שקל | המרלו"ג החדש מעבר להיותו אחד הגדולים בישראל מקבל יתרון מובהק בהיותו ממוקם במרכז הארץ, בסמוך לכבישים הראשיים 6, 4 ו- 531

ויקטור חביב, מנכל קבוצת איציק תשובה | צילום: ARTAMIR

בצל החקיקה המתקדמת על מיסוי הדירה, כבר מזו השנייה, ישנה נהירה של משקיעים להקמת והזכרת שטחים במרכזים לוגיסטיים – מרלו"ג. בתוך כך דווח כי חברי מושב נווה ימין בחרו בקבוצת איציק תשובה וביזם הנדל"ן רמי תשובה מבין עשרות חברות נדל"ן שהגישו את מועמדותן, לצורך שיתוף פעולה, לבניית מרלו"ג על שטח של כ-100 דונם.

קבוצת איציק תשובה היא מחברות הנדל"ן הבולטות בישראל. הקבוצה בונה ומשווקת פרויקטים של מסחר ומשרדים בנתניה ובראשון לציון, יוזמת פרויקטים רבים בתחום ההתחדשות העירונית וכן יוזמת פרויקטים של מגורים.

על פי הדיווח, המושב אישר באסיפה הכללית את בחירת היזמים. ורכישת המגרשים תתבצע במסגרת עסקאות השבה, מול מנהל מקרקעי ישראל.

מדובר באחד ממרכזי הלוגיסטיקה הגדולים ביותר בישראל אשר צפויים לקום, כשהיתרון המובהק שלו הוא היותו ממוקם במרכז הארץ, בסמוך לכבישים הראשיים 6, 4 ו- 531. מהחברה נמסר כי היקף ההשקעה הצפוי בפרויקט הוא של כחצי מיליארד שקלים.

לדברי ויקטור חביב, מנכ"ל קבוצת איציק תשובה: "העסקה הזו היא הסנונית הראשונה בהתרחבות של הקבוצה לתחומי ייזום חדשים. מדובר באחד המרלו"גים הגדולים בארץ ובכוונתנו להשכיר ולא למכור את המבנים הלוגיסטיים שנקים שם. כללי המשחק בכל הנוגע למכירות באון ליין השתנו ולצרכנים רבים נוח יותר לרכוש את המוצרים באינטרנט, ובהתאם החברות מבינות את הצורך במרכז לוגיסטי, שנותן להן מענה בניהול המסחר המקוון".

כתיבת תגובה