מהפכה ירוקה כחול-לבן | טכנולוגיה ישראלית – להודו ואסיה

רדלר טכנולוגיות הישראלית חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח עם חברת Virtual Forest ההודית שתטמיע את הפטנטים של רדלר, מתחום בקרת ההינע במיקרו EV בשווקי הודו ואסיה | ההשקעה הראשונית עומדת על סכום של 5.5 מיליון דולר | בשנת 2021 גלגל שוק זה בהודו סכום של 3.8 מיליון דולר והוא צפוי לצמיחה של 3000 אחוז לשווי של 267 מיליון דולר עד לשנת 2025

לוגו חברת רדלר | צילום: יח"צ

רדלר טכנולוגיות, המתמחה בפתרונות ופטנטים עולמיים בתחומי כוח חשמלי וההינע, חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם VF ההודית, מפתחת טכנולוגיות לרכבים חשמליים זעירים, מיקרו -EV-דו ותלת גלגלי, לשוק ההודי ומזרח אסיה בהשקעה כוללת  ראשונית העומדת על סכום של  5.5 מליון דולר. בכך, לראשונה תהווה טכנולוגיה ישראלית נדבך קריטי בבניית רכבים זעירים  בהודו ובאסיה, החברה תספק פתרונות בקרת הינע מהפכניים לתעשיית המיקור EV – הצוברת תאוצה, כחלק ממהפכה חשמלית ירוקה, אליה צועדות בענק הודו ושכנותיה.

שיתוף הפעולה יכלול שילוב פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומוצרי הדגל של חברת רדלר טכנולוגיות הישראלית  החל משלב הפיתוח ולאחר בשלבי היצור, האינטגרציה והתמיכה ביחד עם VF תוך התאמתם לצרכים המדויקים אל פיתוחים חדשים ורכבי EV- דו ותלת גלגליים.

שוק בקרי ההינע נהנה מצמיחה מתמדת בהתאמה לשוק ה-EV הנמצא בצמיחה אדירה בהודו ומזרח אסיה. בשנת 2021 גלגל שוק זה סכום של 3.8 מיליון דולר והוא צפוי לצמיחה של 3000 אחוז לשווי של 267 מיליון דולר עד לשנת  2025.

צפי זה נשען בין היתר על תוכנית לאומית עליה הכריזה ממשלת הודו ושר התחבורה ההודי גדקרי במטרה להפוך את תחום הEV- דו ותלת גלגלי  לכדי 80 אחוז עד שנת 2030. שוק זה מהווה חלק ארי מכלל כלי הרכב החשמליים  העולים מדי שנה על הכביש,  ומוערך במליארדי דולרים מכירות בשנה.

עם עליה לכביש של  17.4 מיליון כלי רכב דו ותלת גלגלי חדשים בשנת 2020, לעומת 2.7 מיליון רכבים בלבד [יחס של פי  6.5 למכוניות] כאשר רק- 1.6 אחוז מכלל הרכבים החדשים שעולים מידי שנה על הכביש הנם בעלי אנרגיה ירוקה, מדובר בפוטנציאל צמיחה אדיר.

מנכ"ל חברת רדלר טכנולוגיות גיא נתנזון אמר עם פרסום הדברים: "אנחנו מתרגשים לקחת חלק במהפכה בהתהוותה בשוק שוב מאוד של הEV- דו ותלת גלגלי. הבחירה ב- VF הנה אידאלית מעצם העובדה שהסינרגיה הטכנולוגית ביננו תאפשר ליצור עתיד חיובי יותר. בזכות הבקרים החכמים של רדלר וסטנדרטים תואמים באיכות, גודל ועלות לשוק ההודי ומזרח אסיה וביחד עם השותפה החדשה, VF , אנחנו שואפים לקדם את הנושא אנרגיה ירוקה ואת מדיניות 0 פליטות מתעבורה המצויים על סדר היום  הכלכלי והמדיני של האזור ושל העולם כולו.

עומר באשיס, מנכ"ל ושותף בחברת VF הוסיף: "אנו רואים חשיבות בשיתוף הפעולה עם רדלר טכנולוגיות. ביחד יהיה אפשר להביא להודו בשורה משמעותית ולוקליזציה של טכנולוגיות שתאפשר לקחת את תעשיית ה EV – בהודו ושכנותיה לעתיד טוב יותר".

כתיבת תגובה