מה גרם לראש עיריית בני ברק לבקר בגבעת שמואל?

ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט יצא לסיור עם מנהלי אגף המחשוב בעירייה. הפמליה באה לבקר במשרדי 'אינטרנט רימון' שבגבעת שמואל הסמוכה. זייברט: הנחֵתי את מחלקות העירייה להתקין אינטרנט רימון כברירת מחדל

זייברט במשרדי אינטרנט רימון. צילום: יח"צ

ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, אמר כי חברת 'אינטרנט רימון', עובדת בשיתוף פעולה מלא עם האגפים בעירייה, וגילה כי מחלקות העירייה הונחו להתקין את רימון כברירת מחדל ראשונה, בעקבות הצורך ברשת אינטרנט מהירה ומוגנת גם במשרדי העירייה.

זייברט אמר את הדברים בעת ביקור במטה החברה בגבעת שמואל הסמוכה, שם הוצגו בפניו הטכנולוגיה, והיכולות של רימון. המפגש התקיים כחלק מחיזוק ממשקי העבודה של רימון עם עיריות ומועצות מקומיות בריכוזים חרדיים.

לראש העיר ולמנהל התקשוב של העירייה הוצגו הסברים על תהליכי הפעילות ברימון. מנכ"ל אינטרנט רימון, יריב פאר ליווה את הפמליה בסיור במשרדי ובמוקדי השירות של רימון ואתרוג. כחלק מהסיור יכלו זייברט וצוותו להתרשם ממחלקת מומחי התוכן האמונים על ההגנה האקטיבית בזמן אמת.

פאר אמר לאורחיו כי "מערכות ציבוריות גדולות מספקות שירות לאזרח בעיקר באמצעות האינטרנט וחייבים לעטוף אותו בשכבת הגנה". הוא הודה לראש העיר על הביקור ועל-כך שבחר באינטרנט המהיר והמוגן של רימון.

כתיבת תגובה