מומחה לקידום אתרים מסביר: מדוע חשוב להשקיע תקציב בקידום אורגני?

FREEPIK

בעולם שלנו האינטרנט הוא הכול. אנו עושים דרכו את כל הפעולות במהירות ובקלות, ומה שהיה לוקח שעות בזמנו, היום לוקח ממש כמה דקות. יש אנשים שעושים קניות דרך האינטרנט, אחרים מחפשים שירותים רלוונטיים ויש הגולשים להנאתם. דבר אחד בטוח, עסק שאינו דואג לאתר אינטרנט עלול למצוא את עצמו מהר מאוד מאחורי מתחריו. כי הגולשים מחפשים שירותים ומוצרים ברחבי האינטרנט, ומסיבה זו כדאי להשקיע תקציב בקידום.

קידום ממומן לעומת קידום אורגני

אחת השאלות הגדולות ששואלים רבים הוא האם כדאי להשקיע בקידום ממומן או באורגני. ובכן, לפני הכול בואו נבדיל ביניהם. הקידום הממומן הוא קידום שבמסגרתו משלמים לגוגל בתמורה למקומות ראשונים במנוע החיפוש. על פי רוב, מודעה ממומנת אינה מושקעת כמו אתר אורגני, והיא נועדה כדי לפרסם קמפיין או מוצר ממוקד. החסרונות בשיטה זו הם שאתם משלמים לגוגל פר קליקים, כך שכאשר מאגר הקליקים שלכם מסתיים, המודעה יורדת אוטומטית. כמו כן, גולשים רבים אינם אוהבים את המודעות הממומנות, והם מעדיפים להיכנס לאתרים שהגיעו למקומות הראשונים של גוגל בכוחות עצמם, כלומר דרך הקידום האורגני. הקידום האורגני הוא קידום טבעי וממוקדם יותר המתמזג עם מנוע החיפוש של גוגל. אמנם מדובר בקידום איטי והדרגתי הדורש לא מעט עבודה, אבך בסופו של דבר זהו קידום משתלם המוליד אתר מעוצב ואיכותי.

7 סיבות להשקיע בקידום אורגני

בעולם שבו אי אפשר להסתדר ללא אינטרנט, אתר מושקע אחד עושה את כל ההבדל. קבלו את כל הסיבות שבגינן חשוב להשקיע תקציב בקידום אורגני, גם ובייחוד אם  מדובר בעסק מתחיל:

  1. משקיעים באתר, משקיעים בעסק.

הקידום האורגני משמעותי שאתם משקיעים באתר העסק שלכם מכל וכל. האתר הוא יותר מכרטיס ביקור, הוא פותח צוהר להזדמנויות מכל הסוגים. כאשר אתם משקיעים באתר, אתם יכולים לעשות בו ככל העולה על רוחכם ולהרוויח ביושר לידים איכותיים. ניתן להוסיף לאתר סרטונים ותמונות ואפילו לחבר אותו לחנות אלקטרונית, במטרה ליצור רווחים מהצד. אם בונים אתר אורגני נכון, הוא יעשה עבורכם את כל העבודה.

  1. מקבלים את הפניות הרלוונטיות ביותר.

אתר רלוונטי הפונה ללבו של הגולש, ובייחוד לקהל היעד, עשוי להשיג פניות רבות, ולא סתם פניות, אלא הרלוונטיות ביותר. חלומו של כל בעל עסק הוא לקבל כמה שיותר לידים איכותיים ולעבוד עם לקוחות רציניים שזקוקים לשירותים שלו. ואכן, איכות התנועה בכל אתר נמדדת לפי פרמטרים כמו זמן השהייה של הגולשים באתר, מספר העמודים שאליהם הם נכנסו וכן ביצוע פעולה כמו השארת פרטים או תשלום.

  1. שילמתם כסף? מחזירים לכם את ההשקעה.

אתר אורגני מחזיר את ההשקעה שלכם ובגדול, גם אם השקעתם בו לא מעט כסף. אם בניתם אתר כמו שצריך, תוכלו להחזיר באמצעותו את ההשקעה על ידי חיבורו לרשתות חברתיות או לאתרים איכותיים כמו אתרי חדשות. החשיפה המוגברת תביא לכם הרבה לידים, ואתם יכולים ליהנות מכל התהליך.

  1. באינטרנט גם עסק קטן יכול להיות גדול.

אף לקוח לא צריך לדעת שרק עכשיו פתחתם את העסק. אתר אורגני טוב ומושקע יכול לשדר מקצועיות ורצינות, כך שתוכלו ליהראות גדולים לא פחות מהמתחרים שלכם. בזכות האתר הזה גולשים יתנו לכם את ההזדמנות הראויה לכם, ואתם מצדכם תפתחו עוד שירותים ותישארו תמיד על הגובה.

  1. משדרגים את האתר כל הזמן.

כל היופי באתר אורגני הוא שתמיד אפשר לחשוב איך לשפר ולשדרג אותו. תוכלו לראות מה עובד עבור הגולשים ומה פחות, ולשפר את האתר על מנת להכניס לו טראפיק. אפשר להעלות פוסטים מעניינים, סרטונים וגם פעילויות והפעלות לגולשים כמו שאלוני אישיות מעניינים. כאשר יש לכם אתר משלכם, אתם מוזמנים לנסות כל רעיון ולבדוק כיצד הוא עובד.

  1. בוחרים היכן להיחשף.

אתר אורגני מגביר ללא ספק את החשיפה שלכם, וכשאתם צוברים לעצמכם שם, תוכלו לבחור היכן להיחשף על מנת להגדיל את הפניות. כך, קהל צעיר יותר יהיה פעיל ברחבי האינסטגרם, בעוד קהל מבוגר מעדיף פייסבוק או רשימת תפוצה במייל.

  1. האתר הוא נכס לכל דבר.

אם מסיבה כלשהי אתם כבר לא זקוקים לאתר האורגני שלכם, אל תמהרו למחוק אותו. אתר המקודם טוב הוא נכס לכל דבר, ורבים ישמחו לרכוש מכם אותו במחיר טוב. ככל שמדובר באתר מפותח יותר, כן המחיר תמורתו יהיה גבוה יותר. כך שכדאי בהחלט להשקיע באתר מכל הבחינות.

איך מוצאים חברה המתמחה בקידום אורגני?

ראינו כי לקידום האורגני קיימים יתרונות משמעותיים רבים וכדאי להשקיע בו. אך קידום אורגני אינו עניין של מה בכך ודורש ידע מקצועי ועבודה מסביב לשעון. מסיבה זו אתם זקוקים למומחה לקידום אתרים על מנת שיקדם את האתר שלכם על הצד הטוב ביותר. מומחה SEO מציע מגוון רחב של שירותי קידום אתרים ומלווה אתכם לאורך כל הדרך, ועליכם לבחור את המומחה הנכון לכם. לפיכך, יש צורך לבדוק כמה דברים משמעותיים. דבר ראשון, בידקו את הניסיון והמקצועיות של המומחה. כמה ניסיון יש לו בתחום? האם הוא נושם את עולם האינטרנט? שנית, כדאי לחפש המלצות על מומחה לקידום אתרים ולבחון את תיק העבודות שלו. תראו מה אחרים אומרים או כותבים עליו, בחנו את עבודות הקידום מקרוב והחליטו אם הסגנון מתאים לכם. עניין נוסף שיש לוודא הוא המחיר. כדאי לעשות סקר שוק קטן על מנת לבדוק מהם המחירים הממוצעים בשוק היום ולפי זה לקבוע אם אתם רוצים להמשיך עם המומחה ואם הוא מציע לכם הצעת מחיר הוגנת. ולבסוף, אין תחליף לפגישה ראשונית. היפגשו עם המומחה פנים מול פנים כדי לבדוק מה הוא מציע בדיוק ואם זה מתאים לכם.

כתיבת תגובה