מונטג קבע מזוזה בבניין הראשון ברמת בית שמש ג'2

מדובר בפרויקט 'הר המלך' ברחוב אהבת שלום 9 שהוא הראשון שקיבל טופס 4. בפסח הקרוב אמור להתבצע האכלוס הראשוני של קרית דז'יקוב הסמוכה.

משה מונטג קובע מזוזה

על קביעת מזוזה: אחרי קבלת טופס 4 הגיע הזמן לקבוע את המזוזה הראשונה ברמת בית שמש ג2',יזמי הפרוייקט חשבו כי האדם המתרים לקביעת מזוזה בבנין הוא יו"ר הוועדה לתכנון ובניה משה מונטג וכיבדו לקבוע את המזוזה בפתח הבניין החדש ברחוב אהבת שלום 9.

לאחר קביעת המזוזה ומעמד הלחיים שנערך במקום יחד עם שאר הרוכשים הנרגשים, סייר מונטג בפרויקט וציין שלמעשה כעת הוא קובע מזוזה לשכונה חדשה, שכן זהו הפרויקט הראשון המתאכלס בשעה טובה ברמת בית שמש ג'2. בפסח הקרוב אמור להתבצע האכלוס הראשוני של קרית דז'יקוב הסמוכה.

במהלך הסיור העלה הרב אברהם מרדכי ברגר, מנכ"ל 'קידום' שניהל את הפרויקט מהרגע הראשון עד לסיומו הטוב והמהיר, על נס את פועלו של מונטג בתחום הבניה בבית שמש ועזרתו המקצועית לקידום ופישוט הבירוקרטיה, כשבראש מעייניו מטרה אחת ויחידה: קידום בניית דירות בעיר ובמהירות. "מדובר באיש הנכון במקום הנכון", אמר ברגר.

מונטג מצדו שיתף את הרוכשים שנכחו במעמד, בקונפליקטים ובלבטים המלווים אותו לצערו מזה תקופה, כשמחד ישנם פרויקטים שמסתיימים והרוכשים לוחצים לקבל אישור אכלוס כשהם משלמים שכירות ומשכנתא בו זמנית וזה מכביד עליהם מאד.

אך מאידך גיסא, קשה מאד לאכלס שכונה שהפיתוח בה מתבצע ע"י משרד השיכון והם לא עומדים בלוחות זמנים והתשתיות הלא מוכנות מהוות סכנה של ממש לתושבים החדשים, כפי שפורסם מספר פעמים על ידי "חדש בית שמש". "אנו עושים את המירב ומפעילים לחץ על הגופים הממשלתיים ככל יכולתנו אך לצערנו התמונה אינה מלבבת בלשון המעטה".

בסיום הטקס הציג ברגר מסמך מפתיע אותו קיבלו הרוכשים בעת קבלת המפתחות לדירות, ולדברי בכירים בבנקים למשכנתאות המסמך הינו הישג מרשים וחסר תקדים. מדובר ברישום בית משותף בטאבו עם תת חלקה מסודרת לכל דירה, מסמך שבדרך כלל מונפק רק כעבור מספר שנים ממסירת הדירות לרוכשים, וכאן זה נעשה במהירות שיא כבר בעת מסירת המפתחות.

כתיבת תגובה