מחזיקי האג"ח של 'גמול' בחרו בהצעת הרכישה של אלי גבאי

חברה בבעלות אלי גבאי, בעל השליטה ב'אנגל משאבים' תרכוש את מלוא המניות של יזמית הנדל"ן גמול השקעות. כך החליטו השבוע מחזיקי האג"ח של גמול באסיפה כללית בה זכתה הצעתו של גבאי לרוב של 99.95%

אילוסטרציה: Vintage Tone | שאטרסטוק

מחזיקי אגרות החוב מסדרה ב' של 'גמול' החליטו לבחור בהצעתו של איש העסקים והנדל"ן אלי גבאי והורו לנאמן האג"ח להתקדם לשם עריכת הסדר חוב מפורט ביחס להצעתו. כך הודיעה הבוקר (ה) 'הרמטיק נאמנות' לבורסה. הרמטיק מחזיקה בנאמנות את מניותיה של 'גמול חברה להשקעות'.

באסיפה "ווירטואלית" בה השתתפו למעלה מ-72% מאג"ח הסדרה, קיבלה הצעתו של גבאי רוב מוחלט של קרוב למאה אחוזים מסך כל המשתתפים בהצבעה שנעשתה באמצעות כתבי הצבעה. רק 0.05% מסך כל המשתתפים בהצבעה, התנגדו להצעתו של גבאי. הצעתו של בעל השליטה הנוכחי בגמול, יצחק גווילי נדחתה ברוב קולות על ידי מחזיקי האג"ח.

הצעתו של גבאי כוללת תשלום של כ-106 מיליון שקל למחזיקי האג"ח והיא תהפוך את החברה לפרטית ברכישת מלוא מניותיה. בין מחזיקי האג"ח הגדולים של גמול שמחזיקה קרקעות ברמלה וביהוד, ואף בטורקיה וברומניה, נמצאים גופים מוסדיים מובילים דוגמת 'כלל ביטוח' ובית ההשקעות 'פסגות'. זהו הסדר החוב השלישי שעוברת גמול בעשר השנים האחרונות.

כתיבת תגובה