מחיר למשתכן: 24,428 משקי בית נרשמו ל"הגרלה הגדולה"

אחרי דחיית הבקשה החרדית לצו מניעה, משרד האוצר מפרסם את נתוני הנרשמים ל'הגרלה הגדולה'. מעל ל-7,000 בני מקום נרשמו להגרלות ביישובים הבאים על פי סדר יורד: ראשון לציון, בית שמש, רמת גן, יבנה, נתניה ואשקלון

שר האוצר, צילום: Noam Revkin-Fenton | פלאש 90

הציבור הפנים שאין יותר דירות חדשות בשוק החופשי והוא מסתער בהמוניו על ההגרלות של 'מחיר למשתכן'. בתוך שבועיים נרשמו להגרלה הגדולה 24,428 זכאים, כך עולה מנתוני ההרשמה שנקלטו עד הבוקר (ג). מתוכם מעל ל-7,000 בני מקום שנרשמו להגרלות ביישובים הבאים על פי סדר יורד: ראשון לציון, בית שמש, רמת גן, יבנה, נתניה ואשקלון.

במהלך התקופה הקרובה תשלח לזכאים שנרשמה הודעה שתפרט את ההגרלות אליהן הם רשומים, כך שיוכלו לוודא שאכן נרשמו לכל ההגרלות שהיו מעוניינים בהן ובמסגרת זו אף יוכלו לשנות את המיקומים שביקשו.

שר האוצר, משה כחלון: "רק אתמול הארכנו את תכנית מחיר למשתכן בשנתיים נוספות עד לסוף 2019. המשמעות היא עשרות אלפי דירות במחירים הוגנים לזוגות צעירים. נמשיך בכל הכוח ולא נעצור עד שאחרון הזכאים יקבל(?) דירה במחיר למשתכן. לא היה לנו ספק שהזוגות הצעירים יביעו אמון מלא בתכנית, למרות כל הגורמים האינטרסנטים שמנסים לפגוע בה, מה שמוכיח שוב שהם קבוצת הלחץ הגדולה והחשובה בישראל".

טבלת הנרשמים המלאה:

כתיבת תגובה