מחיר שיא ביפו: דירה נמכרה לתושב חוץ ב- 20.5 מיליון ₪

מחיר שיא: דירה בפרויקט נוגה 1 ביפו – שנבנה על הקרקע שעליה שכן בנק אנגלו פלשתינה נמכרה ב- 20.5 מיליון ₪ לתושב אמריקאי • הדירה בקומה 8, בשטח של מעל 260 מ"ר וכ-20 מ"ר מרפסות • ואלו פינוקים מצפים לדיירים?

פרויקט נגה 1 ביפו | הדמיה: design3

תושב חוץ מארצות הברית רכש דירה המתפרסת על פני קומה שלמה בפרויקט 'נוגה 1' שבונה חברת יוסי אברהמי ביפו תמורת כ- 20.5 מיליון ₪. מדובר בדירה בשטח של 261 מ"ר, עם מרפסות בשטח של 20.5 מ"ר, הממוקמת בקומה ה- 8 בפרויקט.

לדברי יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות בחברת יוסי אברהמי: "מדובר במחיר שיא לדירה ביפו, בד"כ רמת המחירים לדירות פנטהאוזים כאן היא סביב ה- 15-16 מיליון ₪. זהו פרויקט יוקרתי, שאחד היתרונות המשמעותיים בו הוא המיקום האטרקטיבי שלו. הרוכשים בפרויקט שאינם תושבי חוץ הם מצמצמי דיור, שעוזבים וילות רחבות ידיים, לאחר שהילדים כבר עזבו את הבית והאחזקה של צמודי הקרקע בהם הם מתגוררים הפכה עול עבורם. הם מחפשים דירות יוקרתיות במיקום נחשק ליד הים בתל אביב יפו. פלח נוסף של רוכשים הוא משקיעים, שרוכשים בעיקר דירות 2 ו- 3 חדרים".

פרויקט 'נוגה 1' מוקם בימים אלה במתחם נוגה ביפו ויכלול 56 יח"ד מעל קומת מסחר. מדובר בבניין יוקרתי בן 10 קומות. הפרויקט מוקם על הקרקע שבה היה הסניף הראשון של בנק אנגלו-פלשתינה, שנבנה בשנת 1903 ונהרס לפני כ- 3 שנים. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות בנות 2, 3, 4 חדרים ופנטהאוזים. הבניין יכלול טרקלין עסקים, חדר כושר, חדר קולנוע וחדר דיירים. מהחברה נמסר כי נותרו 20 דירות למכירה, בנות 2, 3 ו- 4 חדרים, במחיר של החל מ- 3.29 מיליון ₪. הפרויקט נמצא בשלבי בנייה וצפוי להתאכלס בעוד כשנתיים וחצי.

הפנטהאוז פרוייקט נגה 1 ביפו | הדמיה: design3

כתיבת תגובה