מחלקת המתנות הממותגות של גיל פרינט מתרחבת

ב'גיל גיפט', מבית חטיבת גיל פרינט, מרחיבים בימים אלו את שירותי המתנות ומוצרים ממותגים לעסק • בין המוצרים החדשים: מתנות ממותגות, ביגוד עם הדפסים, טקסטיל, מוצרי קד"מ ועוד • המוצרים החדשים יהיו זמינים בקרוב בקטלוג האינטרנטי של גיל גיפט • עידן חדש בשוק המתנות ממותגות

גיל גיפט | צילום: יח"צ

בגיל גרופ לא עוצרים. בשנה האחרונה היינו עדים לשינויים משמעותיים המתרחשים בלב אחד ממשרדי הפרסום והמדיה הגדולים במגזר החרדי, בין היתר חלוקת המשרד לשלוש חטיבות עצמאיות של פרסום, דפוס ופרסום חוצות. צעד נוסף ומשמעותי כחלק מצעדי התרחבות החברה, נעשה כאשר גיל גרופ רכשה בקיץ אשתקד את חברת 'אביב פרסום' המתמחה במתנות ואריזות ממותגות ומגוון מוצרי משרד ממותגים.

כעת במחלקת 'גיל גיפט' הכפופה לחטיבת גיל פרינט, מרחיבים את שירותי המתנות באופן משמעותי עם שיווק של מגוון מתנות ממותגות כגון מוצרי משרד, מוצרים לתערוכות, מוצרי נופש ומחנאות, אביזרים למחשבים ולניידים, אביזרים לרכב, מוצרים ירוקים, ביגוד, טקסטיל, מתנות לאשה ולגבר ובעצם כמעט כל מה שעולה על הדמיון.

גיל גיפט | צילום: יח"צ

המוצרים הממותגים מיועדים למוסדות, ארגונים, ועסקים, עבור עובדים, לקוחות, ספקים ותורמים. בראשות היחידה החדשה ב'גיל גיפט' יעמוד אילן יוסיפוביץ', דמות מוכרת ומרכזית בתחום המתנות לארגונים ועסקים. בעל ניסיון רב בשיווק ואספקת מתנות בסדרי גדול משמעותיים לגופים גדולים במשק, בין היתר, אוניברסיטת תל אביב, בי"ח תל השומר, משרד הביטחון צה"ל וחברות הייטק.

בין השירותים הקיימים ב'גיל גיפט', מתנות ממותגות במגוון מארזים וצורות, בהתאמה אישית וחשיבה קונספטואלית לעסקים, עבור לקוחות ועובדים, מוצרי משרד ממותגים כמו מחברות, לוחות שנה, מוצרי שולחן ועוד, וכן מיתוג חלל בעסקים ומוסדות, מיתוג אירועים, כנסים ותערוכות.

צידנית איחוד הצלה מבית גיל גיפט | צילום: יח"צ

לנוחיות הלקוחות, המוצרים החדשים יהיו זמינים בקרוב בקטלוג האינטרנטי של גיל גיפט, לצד המתנות הקיימות. הקטלוג דיגיטלי מעוצב בפורמט של אתר אינטרנט, אשר מכיל את כל המידע אודות השירותים והמוצרים השונים בממשק מאיר עיניים וקל לניווט. כמו כן ניתן למצוא את קטלוג המוצרים הקיימים בדפי חטיבת 'גיל פרינט' בתוך אתר גיל גרופ, בכתובת הבאה: https://gift.pirsumgil.co.il/

יו"ר והבעלים של גיל גרופ, דוד גלפרין, מאמין שהשדרוג האחרון במחלקת המתנות ירחיב משמעותית את פעילות המחלקה. "השירותים החדשים ישימו את 'גיל גיפט' בשורה הראשונה של ספקי המתנות לחברות ומותגים בארץ".

כתיבת תגובה