מחפשים בית מלון מומלץ לחופשה משפחתית, בחדרים יוקרתיים ושפע של אפשרויות בילוי וטיול?- מלונות בצפון ובתל אביב

צילום: כרם ניהול בתי מלון

משפחות רבות מתכננות את החופשה המשפחתית הבאה שלהם באחד מבתי המלון הרבים שיש לתל אביב ולצפון להציע. ישנם מספר מלונות טובים ואיכותיים בתל אביב ובצפון לחופשה נהדרת ומושלמת, אך לא כולם מומלצים למשפחות עם ילדים. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע החיוני על בחירת המלונות המומלצים בתל אביב ובצפון למשפחות עם ילדים.

כאמור, בתל אביב יש שפע של סוגי מלונות, חלקן ממגוון רשתות מוכרות באופן קצת שונה ממבחר המלונות בירושלים. ואולם חשוב לדעת כי מלבד למלונות הגדולים ישנם לא מעט מלונות בוטיק אינטימיים וקטנים המתאימים גם למשפחות עם ילדים. כמו כן, חשוב לציין כי היתרון של מלונות בוטיק אלו, הוא בכך שמלונות אלה מנוהלים לרוב בפיקוח אישי יותר. דבר אשר גורם לתשומת לב מוקפדת בפרטים הקטנים. כמו כן, מלונות בוטיק אלה הינם לרוב בעלי קונספט עיצובי ייחודי, וזאת משום שגודלו של המלון וצורתו האינטימית שבה הוא מנוהל מאפשרים לשמור על הקו העיצובי ועל סגנון השירות ברמה ובסגנון רציף ואחיד בין כל צוות עובדי המלון. מלונות רבים בתל אביב מציעים חופשה מושלמת ביותר למשפחות עם ילדים אם זה מבחינת חוף הים, בריכות שחייה, חדרי כושר ופינות רביצה מוצלות לצד צמחייה ירוקה ושמשיות. כאמור, הילדים יכולים ליהנות ממועדון יצירה ומשחקי מחשב, מולטימדיה ועוד שלל אטרקציות. אין ספק שגם באוכל משקיעים מלונות אלה ונעזרים בשפים להרכבת תפריטים משובחים וייחודיים.

ולאלו המחפשים מלון בוטיק בירושלים לחוויית חופשה משפחתית בלתי נשכחת, הרי שכדאי מאוד לנפוש באזור הצפון שמציע מזג אוויר מצוין והרבה טבע וירוק בעיניים. ולאלו המחליטים על חופשה באחד מחגי ישראל, תוכלו לנפוש בערב החג באחד המלונות בצפון הארץ, כאשר ישנם מלונות בוטיק לצד למשל יחידות אירוח בקיבוצים. ואולם, תקופת חגי ישראל תוססת מאוד במלונות בצפון ומכיוון שיש ביקוש גבוה במיוחד לנופש במלונות בצפון הארץ במהלך החגים, מומלץ מאוד להזמין מבעוד מועד על מנת להבטיח לעצמכם מקום, בייחוד אם מדובר על אחד המלונות המבוקשים. תוכלו גם להזמין ברגע האחרון וליהנות ממחיר מוזל אך לא תהיה לכם וודאות לגבי התאריכים המדויקים עד לרגע האחרון וזה עלול לא להתאים לכל משפחה. אך חשוב לדעת כי בכל בחירה של מלון בוטיק בירושלים או בתל אביב שתבחרו תיהנו מהקסם של העיר הנהדרת שמשאירה טעם של הנאה ורצון לחזור שוב.

כתיבת תגובה